davidh
VWC Meteoroloog
Hier hetzelfde, vanaf 7 hoog....Flikker alles van het balkon af de hele avond![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier hetzelfde, vanaf 7 hoog....Flikker alles van het balkon af de hele avond![]()
Die berg picolootjes die je hebt aangeschaft? Geeft best een gaaf effect vanaf 7 hoog denk ik! Fluitpijltje maar dan anders.Hier hetzelfde, vanaf 7 hoog....
Ja, inderdaad piccolos gekocht...cat 1 met een beste bak herrie...ik ga dat allemaal op Gert in Zeist richten...Die berg picolootjes die je hebt aangeschaft? Geeft best een gaaf effect vanaf 7 hoog denk ik! Fluitpijltje maar dan anders.![]()
Pleuris uitbreken lekker hoorVolgens mij was er afgelopen weekend ook een samenscholingsverbod in Urk. Lukte ook niet echt om te handhaven
Volgens mij was er afgelopen weekend ook een samenscholingsverbod in Urk. Lukte ook niet echt om te handhaven
Ik ga er stiekem een beetje van genieten, de spiraal waar onze regering in zit: Het gaat van kwaad tot erger, het einde is zoek.
Zal me niks verbazen als we eerdaags berichten gaan lezen over de inzet van het leger en andere gekkigheid.
Welk Nederlands leger?
Ja; uitgesmeerd over 2 weken, veel beter te handhaven voor het wegbezuinigdw politieapparaat.
En hier is het vrijwel doodstil qua vuurwerk, denk dat het lokaal als altijd is. Ook met de jaarwisseling, avondklok of niet, zal het net zo lokaal als anders zijn. Met avondklok en volledige politiemacht (plus ME) maakt het de op oudejaarsnacht makkelijker handhaven. Helaas is dat logisch. En ze kunnen het nooit op consu vw gooien dan; positief voor ons.