UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dacht dat we 75 jaar geleden van sommige dingen af waren,en dat het nooit meer terug zou komen.

Mag toch (@%^(*&^%!@) bij mijn eigen voor de deur wel wat cat-1 afsteken tijdens de jaarwisseling? Lijkt wel of we zo langzamerhand gegijzeld worden door de overheid.

Hoop dat het niet waar is,maar met dit kabinet(europese unie)kan je van alles verwachten.

Als ik met mijn kind wat categorie 1 wil afsteken, dan doe ik dat. Zijn we nou helemaal van de pot gerukt, wanneer worden we eens wakker, openen de mensen eens hun ogen om te zien hoe doortrapt dit zootje is, allemaal om een veredeld griepje. Bahh

Jongens, belangrijke dingen eerst: ik zit morgen bij de kapper, wil wel een beetje knap op mijn mugshot staan ... :p

Die berg picolootjes die je hebt aangeschaft? Geeft best een gaaf effect vanaf 7 hoog denk ik! Fluitpijltje maar dan anders. :D
Ja, inderdaad piccolos gekocht...cat 1 met een beste bak herrie...ik ga dat allemaal op Gert in Zeist richten...

Ik ga er stiekem een beetje van genieten, de spiraal waar onze regering in zit: Het gaat van kwaad tot erger, het einde is zoek.

Zal me niks verbazen als we eerdaags berichten gaan lezen over de inzet van het leger en andere gekkigheid.

Bij ons wordt het oud en nieuw als vanouds.Ik woon tegenover een soort van tokkie plein en gisteravond ging daar een in serie geschoten shell vuur de lucht in echt mooi was dat.Dat belooft wat voor de 31ste.

Er zou toch nooit akkoord moeten worden gegaan met een avondklok. Oud&nieuw of niet.
Helemaal niks in mijn tuin of van een balkon, hier voor op straat. Hou toch op. Mogen ze mij voor vastzetten, dan heb ik er iniedergeval nog semi zelf voor gekozen.

volgens nu.nl is een avondklok onwaarschijnlijk: Een avondklok tijdens de jaarwisseling ligt volgens ingewijden niet voor de hand. Dat zou veel moeilijker te handhaven zijn dan een vuurwerkverbod

Met een avondklok gooit de regering hun eigen ruiten in, het zal de laatste druppel zijn die de emmer doet overlopen..

Je hoort het al in de buurt, elke keer als er maar een negatief geluid over vuurwerk in de media komt, vliegen de cobra’s, salutes en cakeboxen je om de oren! (soms uren aan een stuk).

Mensen zijn het zat! Ze pikken dit niet langer!
Natuurlijk zal een groot deel van de mensen netjes binnen zitten bij een avondklok, maar er is ook een groot deel van de jongeren, tokkie wijken, vaders, ooms en de liefhebbers die toch gaan afsteken.. avondklok of niet.

Een avondklok gaat naar mijn mening averechts werken, het zal inderdaad rustiger zijn met oud en nieuw, maar al het vuurwerk gaat dan de laatste twee weken van het jaar de lucht in, dit gaat gepaard met vernielingen, frustratie, rellen, chaos..
Je krijgt in principe hetzelfde effect, maar verdeeld over 2 weken..
De regering moet zich afvragen, willen we meer chaos op 1 dag? Of verdeeld over 2 weken? Ik had het als regering zijnde wel geweten..

Ja; uitgesmeerd over 2 weken, veel beter te handhaven voor het wegbezuinigdw politieapparaat.

En hier is het vrijwel doodstil qua vuurwerk, denk dat het lokaal als altijd is. Ook met de jaarwisseling, avondklok of niet, zal het net zo lokaal als anders zijn. Met avondklok en volledige politiemacht (plus ME) maakt het de op oudejaarsnacht makkelijker handhaven. Helaas is dat logisch. En ze kunnen het nooit op consu vw gooien dan; positief voor ons.

Ja; uitgesmeerd over 2 weken, veel beter te handhaven voor het wegbezuinigdw politieapparaat.

En hier is het vrijwel doodstil qua vuurwerk, denk dat het lokaal als altijd is. Ook met de jaarwisseling, avondklok of niet, zal het net zo lokaal als anders zijn. Met avondklok en volledige politiemacht (plus ME) maakt het de op oudejaarsnacht makkelijker handhaven. Helaas is dat logisch. En ze kunnen het nooit op consu vw gooien dan; positief voor ons.

Klopt wat je zegt kwa handhaving, heb je er ook aan gedacht wat voor overlast dit gaat geven bij de normale burger (deze laatste twee weken), ik denk dat als er een avondklok komt, de laatste 2 weken van het jaar kwa knallen vergelijkbaar zijn met WOIII, de normale burger voelt zich niet veilig en zal om de havenklap een melding doen, op deze meldingen kan niet directief gehandeld worden (omdat het geen heterdaad is), de normale burger voelt zich onveilig en ongehoord..

Het kan wel gespeeld worden op handhaving, maar er komt hier ook maatschappelijk belang om de hoek kijken en dat is voor de verkiezingen niet zo handig..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan