Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Avondklok is nog afwachten, zou voor mij alle lol wel helemaal de nek omdraaien. Compleet gecriminaliseerd om wat siervuurwerk af te steken, bizar. En als je net even een knetterlint- of bal te veel afsteekt, heb je door commerciële- en sociale media gehersenspoelde buurtgenoten die popo gaan bellen. Zien die weer in huis wat voor sier je nog over hebt, zit je daar weer mee.
Er is gewoon geen enkel ontspannen lol meer aan, alle stoken is met een risico, zelfs wat nog legaal is. Mooi als je in een dorp, net alle ruimte en zonder popo, of aan tokkieplein in grote stad woont waar dik gestookt wordt. Maar als je zoals ik de enige bent in de hele straat dan wordt het je flink onmogelijk gemaakt. Kotsmisselijk word ik ervan, letterlijk. 2e verneukte jaarwisseling, na de killer fog van vorig jaar, weer een jaar slaafs elke dag kapotgaan doorbuffelen voor de belastingcenten en dan maar duimen voor die ene dag ontspannen lol...Gadverdamme.
Met een avondklok gooit de regering hun eigen ruiten in, het zal de laatste druppel zijn die de emmer doet overlopen..
Je hoort het al in de buurt, elke keer als er maar een negatief geluid over vuurwerk in de media komt, vliegen de cobra’s, salutes en cakeboxen je om de oren! (soms uren aan een stuk).
Mensen zijn het zat! Ze pikken dit niet langer!
Natuurlijk zal een groot deel van de mensen netjes binnen zitten bij een avondklok, maar er is ook een groot deel van de jongeren, tokkie wijken, vaders, ooms en de liefhebbers die toch gaan afsteken.. avondklok of niet.
Een avondklok gaat naar mijn mening averechts werken, het zal inderdaad rustiger zijn met oud en nieuw, maar al het vuurwerk gaat dan de laatste twee weken van het jaar de lucht in, dit gaat gepaard met vernielingen, frustratie, rellen, chaos..
Je krijgt in principe hetzelfde effect, maar verdeeld over 2 weken..
De regering moet zich afvragen, willen we meer chaos op 1 dag? Of verdeeld over 2 weken? Ik had het als regering zijnde wel geweten..
Uitgesmeerd over twee weken geeft wel mooi de kans om het een rustige jaarwisseling te noemen. 10 slachtoffers in plaats van 385. De rest was er ook, maar dan tussen oktober en de 31e, en die tellen niet.
Poe ik hoop het niet maar denk het wel! Om 12 uur half dronken die carbid aansteken man manAch we gaan nog wat carbid slachtoffers krijgen is mijn voorgevoel waar ze niet omheen kunnen
als all niet essentiele winkels dichtgaan dan kan ik dus geen cat1 vuurwerk meer inslaan? Behalve dus bij de lidl en aldi
Eigenlijk zou een avondklok enkel en alleen op de 31e van 20u tot 6u 's morgens, juridisch totaal geen stand houden. Dan zou het beteken dat men dit doet alleen voor het voorkomen van het afsteken van vuurwerk en dus heeft het totaal niets met Corona te maken en dus valt dit onmogelijk onder een spoedwet en zou al helemaal niet volgens de grondwet mogen. Doen ze dit wel en de rechter gaat hierin mee, is onze rechtstaat echt definitief gevallen.
Eigenlijk zou een avondklok enkel en alleen op de 31e van 20u tot 6u 's morgens, juridisch totaal geen stand houden. Dan zou het beteken dat men dit doet alleen voor het voorkomen van het afsteken van vuurwerk en dus heeft het totaal niets met Corona...
Thuisbezorgd via uber ofzo
Wat een ellende allemaal..
Had nog wat CAT1 besteld bij een lokale vuurwerkwinkel, maar die heeft volgens mij nog niets geleverd gekregen vanuit importeur. Als er dus een lockdown volgt dan kan ik fluiten naar dat spul..