UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
BPN is uiteraard op de achtergrond ook nog actief, echter horen we daar nog niet veel over. Mooi dat er nog gekeken wordt naar mogelijkheden, al ben ik bang dat het voor dit jaar over en uit is. Ik neem aan dat het tijdelijke verbod op zo'n manier wordt beschreven dat het gewoon goedgekeurd wordt.

Het is weekend mensen, de ambtenaren zitten allemaal thuis dus de Branche hoort nu ook niks uit die hoek. En ook de importeurs hebben even nodig om hun positie te bepalen en om te gaan met beide situaties zoals ik dat in mijn vorige post heb beschreven. Ik weet dat de meeste importeurs gisteren, en sommigen vandaag ook, naar kantoor zijn gegaan terwijl dat voor de meesten half november nog niet nodig is qua drukte. Ze zijn er allemaal op uiteenlopende manieren druk mee bezig.

O die kreeg ik net ook. Precies hetzelfde. ik heb gevraagd of ze mijn mail wel hebben gelezen

Tsja daar kan je inderdaad wel vraagtekens bij zetten. Ik heb toch een poging gewaagd een passende reactie terug te sturen. Mail ligt nu ter review bij /niels\. Ik blijf strijden

Het is weekend mensen, de ambtenaren zitten allemaal thuis dus de Branche hoort nu ook niks uit die hoek. En ook de importeurs hebben even nodig om hun positie te bepalen en om te gaan met beide situaties zoals ik dat in mijn vorige post heb beschreven. Ik weet dat de meeste importeurs gisteren, en sommigen vandaag ook, naar kantoor zijn gegaan terwijl dat voor de meesten half november nog niet nodig is qua drukte. Ze zijn er allemaal op uiteenlopende manieren druk mee bezig.
Ja die ambtenaren rijden lekker in hun bolide van de zaak van ene adres naar andere (goed voor milieu) en de nodige wijntjes en met harde pik van de goede voorderingen. Klootzakken!

Het is zaak om met die petitie de mensen te bereiken die normaal niet zo met vuurwerk bezig zijn maar het wel kopen. Gewoon Jan Modaal dus. Want lukt dit niet, dan krijg je constant dezelfde stemmen en zal het niet lukken een mega aantal te bereiken..

Eigenlijk gestoord dit, er zijn zoveel belangrijkere zaken dan vuurwerk. Ik begrijp het niet... wat is nou de echte reden dat het weg moet?
Zou het het 5g netwerk kunnen verstoren ? Aangezien ze alles als een spider web willen linken aan mekaar? Van je wasmachine tot je deurknop ?

Er moet een belangrijkere reden zijn dan het niet leuk vinden van vuurwerk !
Nee, groenlinks en Markje hebben een dag ervoor een deal gesloten. Een belasting plan / wijziging van 2021 waarin bij de bijtelling van elektrische autos van 8% naar 12% moet gaan werd door groenlinks tegen gehouden, die willen elektrisch rijden promoten... zo stonden er nog wat zaken in... plots klaps zijn ze akkoord gegaan. Das vreemd als je de volgende hoort dat Vuurwerkverbod waar VVD tegen was en GL voor was er door is. Een vies smerig spelletje, en dan ook nog eens redenen aandragen die niet kloppen en compleet verzonnen zijn om het het bij het volk in te masseren. Want ja corona en zorg moet natuurlijk op 1 staan. En ja dat gaat er natuurlijk zonder na te denken bij het grote gros er wel in.

Weet niet of er members zijn die meer weten van Vuurwerkprotest.nl maar denk dat het goed zou zijn voor de spirit om te weten met wie we optrekken..

Het is zaak om met die petitie de mensen te bereiken die normaal niet zo met vuurwerk bezig zijn maar het wel kopen. Gewoon Jan Modaal dus. Want lukt dit niet, dan krijg je constant dezelfde stemmen en zal het niet lukken een mega aantal te bereiken..

Inderdaad. Moet toch mogelijk zijn om deze mensen te bereiken? sommige winkeliers hebben een grote (zeer grote) klantenkring en bereik. Is gewoon zo dat 'jan modaal' pas de laatste 2 weken van het jaar met vuurwerk bezig is. Ik neem aan dat deze mensen met bewaarde gegevens via mail oid te bereiken zijn.

Inderdaad. Moet toch mogelijk zijn om deze mensen te bereiken? sommige winkeliers hebben een grote (zeer grote) klantenkring en bereik. Is gewoon zo dat 'jan modaal' pas de laatste 2 weken van het jaar met vuurwerk bezig is. Ik neem aan dat deze mensen met bewaarde gegevens via mail oid te bereiken zijn.

Precies, iedereen die van te voren online besteld, of een nieuwsbrief ontvangt kan worden gewezen op deze petitie.

Volgens mij wordt daar eerder in dit topic al over gepraat?
De EU heeft gezegd dat ze er op zullen toezien dat corona niet misbruikt wordt om bepaalde dingen er door te drukken.

Helemaal mee eens!! Heb alles en iedereencde link al doorgestuurd die ik ken. Ook geen fanaten. Maar met nadruk onderteken!! Alsjeblieft doecjet allemaal, balletje gaat wel rollen hoor.

Hoe dan ook allemaal kanjers ondanks we genaaid worden door een bestuur wat niet luisterd naar de bevolking.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan