Ultimate City trip

Wat een schitterend assortiment is dit. Echt heel erg goed, de cakes kloppen als je ze schiet als box, maar ook als losse cakes zijn ze super. Prijzig assortiment, maar echt kwaliteit en eigenlijk een must have. Aan de foto's op Facebook te zien, inclusief label, lijkt het nog productie ook! :handsup:

Waarop baseer je eigenlijk het aantal schoten? 6x36 is namelijk 216. Dan zou je volgens jouw berekening op een kleine €90 uitkomen. Prima prijs overigens mocht jouw beredenatie enigszins kloppen.
129€ minus 30% dan kom je op deze prijzen uit

90/129 is 41 cent per schot, vervolgens maal 100 of 144, simpel toch. Aangezien een 100 shots box voor plusminus 55€ en een 144 shots voor 75€ te krijgen is,is dit een goedkope set naar mijn mening

Wat een brute set is dit zeg. En volgorde van schieten is in mijn ogen ook gewoon zoals bedoeld het beste. Korting pakken, ophalen, vastknopen en losgaan!

Op de demo met een grijns van oor tot oor gestaan en zelfs na 4x de video te hebben bekeken blijft dat zo. Wat een bazen assortiment! De effecten zijn ook allemaal heerlijk, zowel los als box perfect te schieten. Deze gaat hier sowieso komen te staan. :droolthum

Schitterende cakes. Voor het label zou ik voor de Magnum gaan. Maar de omlabeling van Crown is anders ook wel goed hoor.:p

Back
Bovenaan