Ultimate City trip

Deze nieuwe toevoegingen van de magnum series hebben allemaal erg toffe labels inderdaad :D Ben zelf erg benieuwd naar de uitwerking ervan, belooft veel goeds!
Gisteren dus op de livestream en wat een prachtig cakepakket is dit zeg, niet alleen de uitstraling, maar de uitwerkingen ook! Hier kan je zelf al een mooi showtje van gaan bouwen :D Topper dit!

Deze set was erg gaaf! Maar ik zie hem eerder doorgelont als 216sh box, dan als losse cake set. Even in de gaten houden!

Die labels zijn echt prachtig, op voorhand ging mijn intresse al uit naar dit assortiment. En wat was hij ontzettend gaaf zeg, hier zit echt van alles in, grote effecten, tempo wisselingen, mooie kleuren. Deze moet er komen.

Deze set was erg gaaf! Maar ik zie hem eerder doorgelont als 216sh box, dan als losse cake set. Even in de gaten houden!

Het aparte was dat dit inderdaad eigenlijk gewoon een cakebox lijkt in plaats van op zichzelf staande cakes. Er zit ook echt een soort opbouw en afsluiting in. En op ds Facebook foto's te zien is dit ieder geval productie :)

Echt een mooi setje. Inderdaad al ingedeeld om er een volledige show van te maken. Prijs is ook erg goed te doen.

Zo da's een heerlijke trip al zeg ik het zelf. Op mijn lijst. De lijst begint al weer aardig uit te dijen trouwens.:D

Filmpje van mijn kant, niet meest scherpe in het begin maar ach.... voor een 1e keer valt het niet tegen.

super mooi assortiment zeg, staat op het lijstje, alleen zie maar weinig dealers in het noorden, tenzij iemand iets weet in groningen die magnum verkoopt?

super mooi assortiment zeg, staat op het lijstje, alleen zie maar weinig dealers in het noorden, tenzij iemand iets weet in groningen die magnum verkoopt?
Onwijs en Giezen doen spul van Broekhoff, daar ff turen maar hebben nog geen nwe collectie en/of webshop open

Leuke cakes maar wel allemaal weer Blink, goud en crackling. Ik weet dat 't scoort, en het is mooi, maar je wordt er wel mee doodgegooid en onderscheidend of creatief valt het niet te noemen.

Perfecte set om door te lonten.
En hier zit tenminste een lekkere tempo in.
Ik hoop echt dat dit en meer spul van Magnum in Groningen te koop komt.

Deze dinsdag live mogen zien. Wat een mooie set cakes. Nu ik de films terug zie, lijkt het inderdaad net een box.

Deze zien er toch wel heel erg mooi uit!
De laatste 2 cakes mogen wat mij betreft ook apart worden uitgebracht. En ik vind het een ideale set om volledig V shape te schieten per 2.

Back
Bovenaan