Ultimate City trip

Ik hoop zo voor alle bestellers dat deze zo presteert zoals op de beelden te zien is.
Man man...prachtig setje en voor de doorlonters onder ons is deze om te toveren naar 1 van de betere boxen.

Goeie greep van Magnum, 2 vliegen in 1 klap.

Deze ook 2 keer in the pocket. Na de crackling chrystal mogen deze cakes mijn show een vervolg geven. Hoop dat de productie 75% van de samples zijn dan ben ik dik tevreden.

Dat hoop ik inderdaad ook. Hier is hij in ieder geval besteld! Zeer benieuwd naar, ook de labels, ontzettend gaaf zijn deze.

Deze ook besteld met de openingsaanbieding.
Ik ga ze in tegenstelling tot vele denk ik lekker los stoken.
Ga alleen de laatste 2 doorlonten.

Ik wacht toch rustig een jaartje af en hou me voor volgend jaar aanbevolen als ze echt zo goed zijn :p

Hier idem, ben al goed voorzien voor dit jaar maar als blijkt dat deze cakes op straat ook zo goed presteren als op de demo is het voor 21/22 een nobrainer.

Deze ook besteld met de openingsaanbieding.
Ik ga ze in tegenstelling tot vele denk ik lekker los stoken.
Ga alleen de laatste 2 doorlonten.

Wij gaan ze ook stuk voor stuk stoken. Lekker in alles rust genieten van deze kwaliteit cake's.

Ik denk dat ik er toch een boxje van ga maken. Naast dat ze zich er uitstekend voor lenen is het ook gewoon leuk om te doen. En ik heb twee dagen de tijd voor een relatief bescheiden aantal projecten.

Waarom zouden ze geen reservelont hebben?
De Broekhoff omlabeling hiervan is "The Five Legends"?

Euh... The Five Legends zijn er euhh 5 en de Ultimate City Trip zijn er 6. Is dus in ieder geval niet een 1-op-1 omlabeling want dan is er 1 van de boot gevallen... :wink:

Dat resevelont-verhaal is een reactie van erwinthb op een vraag die gesteld werd.

Heb deze ook in t kofferbakkie liggen de 29e, is er iemand van magnum die kan bevestigen of dit productie was wat er op de demo geschoten werd aangezien het zulke mooie labels waren moet dat haast wel....

Ach, hij was op de demo zó bruut, dat de beleving in de straat echt wel goed komt, ook als het een sample was. Kooi lijkt me wel, of het een sample was durf ik niet te zeggen.

Ik vond ze iets te goed dus heb nog steeds twijfels. Zeker na het debacle van vorig jaar met de wicked six.

Back
Bovenaan