Mascl3ta
VWC lid
dat las ik al, maare 3 kaarten en 3 hotelovernachtingen....vind ik genoeg om daar wel wat van te vinden.Boeiend, lig er niet wakker van haha. Ze kijken maar even!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dat las ik al, maare 3 kaarten en 3 hotelovernachtingen....vind ik genoeg om daar wel wat van te vinden.Boeiend, lig er niet wakker van haha. Ze kijken maar even!
Jij koopt geen tickets voor het 2026 evenementToch is het weer het herhaaldelijke verhaal. Buiten onze macht/externe partij etc. Ook al hebben ze de beste bedoelingen en krijg ik mijn geld terug, dan nog ligt het initiatief altijd bij de klant en nooit bij de organisatie. Het is enkel los peuteren van informatie. Totaal ongeschikt, eens een kaart maar nooit weer. Dan maar negatief, maar het gaat werkelijk nergens over. Uit alles blijkt de onervarenheid van deze individuen.
Dit keer wel VIP hè. Dan zit je er zoveel dichter bovenopWaar kan ik kaarten bestellen voor de 2026 editie? Ik heb er de vorige keer zo van genoten![]()
Ik weet niet zeker of deze editie dan ook weer zo goed wordt.. Vorige editie was echt waar voor je geld. Je leeft er lang naartoe en je hebt ook de maanden erna nog veel plezier van! Echt een emotionele rollercoasterWaar kan ik kaarten bestellen voor de 2026 editie? Ik heb er de vorige keer zo van genoten![]()
Waar kan ik kaarten bestellen voor de 2026 editie? Ik heb er de vorige keer zo van genoten![]()
Nee, dit is een zeer intensief proces, waarbij iedereen geduld moet hebben.Iemand zijn refund na de aankondiging al mogen ontvangen?
Zeker niet, waarvoor excuses. De opdracht ligt nu bij de tussenpersoon van de tussenpersoon van de partij die de afhandeling doet.Iemand zijn refund na de aankondiging al mogen ontvangen?
Dan heeft ie daar geen actieve herinnering aan, maar net als de toeslagen affaire komt er compensatie, dat belooft ie. dus wees gerust, je poen komt eraan.Je zou bijna zeggen dat Mark Rutte de tickets verkocht heeft..