[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Wat een Goeie tijden slechte tijden discussies,zoveel menschen zoveel meningen🤣een paar hier hebben geld als water zoals ze praten. ik heb alles ff gelezen,maar ik vind jullie gewoon allemaal oplichters,allemaal het land uit..😎zonder gekheid,ben blij dat ik geen tickets bij die lui heb gekocht,al kosten ze 1 euro... ik hoop op een goeie afloop voor de klanten die betaalt hebben👍maar dat niet goed komen als je martijn zo hoort😃

Na wekenlang te hebben verzocht om volledige transparantie van onze ticketprovider, hebben wij op 26 juni eindelijk de benodigde informatie ontvangen. Onze berekeningen zijn een dag later aan de ticketprovider overhandigd, waarna wij afgelopen vrijdag tot een definitief akkoord zijn gekomen.

Dit betekent dat het proces aankomende week kan worden afgerond en de terugbetalingen in werking kunnen worden gesteld. De ticketprovider kan vervolgens alle refunds uitvoeren via hun betalingspartner.

Wij waren gedurende dit proces afhankelijk van een externe partij, wat de doorlooptijd heeft beïnvloed. Gezien de omvang van de bedragen was het essentieel dat alle berekeningen correct werden uitgevoerd en de nodige zorgvuldigheid werd betracht.

Belangrijk:
Voor tickets die via Ticketswap zijn aangekocht geldt een afwijkende procedure. Deze terugbetalingen worden een week later verwerkt vanwege het verschillende procesverloop ten opzichte van reguliere terugbetalingen.

Wij begrijpen dat dit proces langer heeft geduurd dan oorspronkelijk voorzien en waarderen uw geduld gedurende deze periode. De afronding van alle terugbetalingen is nu definitief in zicht.

Na voltooiing van de terugbetalingen richten wij onze volledige aandacht op de realisatie van het evenement in 2026. Wij kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen voor een uitzonderlijke ervaring.

PYRODISE platform:
Parallel aan dit proces is de ontwikkeling van het PYRODISE platform voortgezet en nadert zijn voltooiing. Wanneer de uitgebreide testfase is afgerond zullen we meer informatie delen over het platform.

Met vriendelijke groet,

Team Pyrodise 🎆

Toch is het weer het herhaaldelijke verhaal. Buiten onze macht/externe partij etc. Ook al hebben ze de beste bedoelingen en krijg ik mijn geld terug, dan nog ligt het initiatief altijd bij de klant en nooit bij de organisatie. Het is enkel los peuteren van informatie. Totaal ongeschikt, eens een kaart maar nooit weer. Dan maar negatief, maar het gaat werkelijk nergens over. Uit alles blijkt de onervarenheid van deze individuen.

Toch is het weer het herhaaldelijke verhaal. Buiten onze macht/externe partij etc. Ook al hebben ze de beste bedoelingen en krijg ik mijn geld terug, dan nog ligt het initiatief altijd bij de klant en nooit bij de organisatie. Het is enkel los peuteren van informatie. Totaal ongeschikt, eens een kaart maar nooit weer. Dan maar negatief, maar het gaat werkelijk nergens over. Uit alles blijkt de onervarenheid van deze individuen.
Jij koopt geen tickets voor het 2026 evenement😅

Waar kan ik kaarten bestellen voor de 2026 editie? Ik heb er de vorige keer zo van genoten 🤭
Ik weet niet zeker of deze editie dan ook weer zo goed wordt.. Vorige editie was echt waar voor je geld. Je leeft er lang naartoe en je hebt ook de maanden erna nog veel plezier van! Echt een emotionele rollercoaster 🥳🎇

Back
Bovenaan