GMP
VWC lid
De... HELM!Vertel vertel Bert.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De... HELM!Vertel vertel Bert.....
ZekersHele grote blij voor jou hoor. Goed dat jij geen huilie huilie doet. Het kan zijn dat voor andere personen die 150 euro wel van belang is. Het is raar om voor andere mensen te spreken.
Er zicht een heel verschil tussen onmacht en onkunde.
Voor hovenierswerk moet je bij bruintjeluc zijn volgens mij.
Dat vindt een vuurwerkfreak niet erg toch?Tja we zijn gewoon geflashed.
Je kan wel een cake met flash afsteken, maar als die weigert heb je er niet veel aan, en het reservelontje werkte ook nietDat vindt een vuurwerkfreak niet erg toch?
Reactie gehadMaar weer een mail gestuurd waar mijn geld blijft...
Wij zijn op vakantie van..... tm........... Voor dringende zaken........Reactie gehad? Out of Office reply?
Misschien dat Weeztix nu ook aan het mailen is.
Die is er zelf toch ook slachtoffer van geworden?Laat Vuurvent het maar niet horen
Word je niet moe van jezelf?Dit zijn toch exact praktijken die oplichters ook gebruiken? Valse beloftes, steeds weer andere smoesjes waarom het niet wordt opgelost, steeds uitstellen...
Nee hoor, waarom? Omdat ik het beestje bij de naam noem? Niemand heeft tot op heden verantwoordelijkheid genomen en duidelijk gecommuniceerd vanuit de organisatie? Enige die wij gehoord hebben is vuurvent en die was niet betrokken bij de organisatieWord je niet moe van jezelf?
Tsja er zijn mensen met een hoog inkomen die het kunnen missen. Dat kan he? Snap dat jij verbijsterd bent maar het is nou eenmaal zoIk sta echt met verbijstering sommige reacties te lezen.
Ik heb vorig jaar op FPM gezegd dat ik eigenlijk het evenement niet kan betalen omdat ik een WIA uitkering heb. Ik massaal pm's van leden en vrienden die ik al dan niet spreek tijdens shows, dat ze een tientje voor mij willen doneren.
Ik ben daar niet verder mee gegaan, want ik vind het eigenlijk niet kunnen om mijn hand op te houden. Achteraf gelukkig, anders hadden een aantal mensen voor een hoger bedrag in het schip gezeten.
Maar dan lees ik van die reacties van, laat maar zitten dat geld zijn we kwijt. Of van ik zie het wel wanneer of ik wel mijn geld terug krijg.
Ze zouden aan mij een kwaaie hebben, ik haat het om op o.a. zo'n manier in de maling genomen te worden. Ik zal mijzelf vastbijten als een terriër. Wel een dikke terriër, maar dat terzijde.
En misschien wordt het wel tijd om het collectief door te geven aan Tros Opgelicht of Zeeman confronteert.
Want ze dansen letterlijk en figuurlijk op iemand graf.
Nou wacht ff. Ik heb een leuk inkomen maar dit is gewoon diefstal kan je hoog of laag springen.Tsja er zijn mensen met een hoog inkomen die het kunnen missen. Dat kan he? Snap dat jij verbijsterd bent maar het is nou eenmaal zo