[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Hele grote blij voor jou hoor. Goed dat jij geen huilie huilie doet. Het kan zijn dat voor andere personen die 150 euro wel van belang is. Het is raar om voor andere mensen te spreken.

Er zicht een heel verschil tussen onmacht en onkunde.

Voor hovenierswerk moet je bij bruintjeluc zijn volgens mij.
Zekers :d

Tja we zijn gewoon geflashed.Vanaf dag 1 is het slecht getegeld tot nu toe een jaar verder.Ik denk echt dat ze goede intenties hadden maar het al snel een te groot evenement is geworden.Ze hadden en moeten het beter oplossen.De eigenaar heeft geld zat dus uitbetalen is financieel geen probleem dus nu is het gewoon oplichting geworden......

Lang verhaal kort dit was de kern van de boodschap:

Zodra de refunds starten krijgen alle tickethouders een e-mail van ons.
Daarna zal het binnen enkele dagen op de rekening staan bij iedereen.

Nouuuu we gaan het zien🙄

Ik sta echt met verbijstering sommige reacties te lezen.
Ik heb vorig jaar op FPM gezegd dat ik eigenlijk het evenement niet kan betalen omdat ik een WIA uitkering heb. Ik massaal pm's van leden en vrienden die ik al dan niet spreek tijdens shows, dat ze een tientje voor mij willen doneren.
Ik ben daar niet verder mee gegaan, want ik vind het eigenlijk niet kunnen om mijn hand op te houden. Achteraf gelukkig, anders hadden een aantal mensen voor een hoger bedrag in het schip gezeten.

Maar dan lees ik van die reacties van, laat maar zitten dat geld zijn we kwijt. Of van ik zie het wel wanneer of ik wel mijn geld terug krijg.
Ze zouden aan mij een kwaaie hebben, ik haat het om op o.a. zo'n manier in de maling genomen te worden. Ik zal mijzelf vastbijten als een terriër. Wel een dikke terriër, maar dat terzijde.

En misschien wordt het wel tijd om het collectief door te geven aan Tros Opgelicht of Zeeman confronteert.
Want ze dansen letterlijk en figuurlijk op iemand graf.

Ik heb helaas het nadeel dat ik een doorverkocht kaartje heb (dus zelf niet gekocht via het officiele kanaal), anders zou ik er nog wel eens dieper in willen gaan.

Officieel brief schrijven dat je geld terug wil (aangetekend versturen) of anders stappen gaat ondernemen.

Ik sta echt met verbijstering sommige reacties te lezen.
Ik heb vorig jaar op FPM gezegd dat ik eigenlijk het evenement niet kan betalen omdat ik een WIA uitkering heb. Ik massaal pm's van leden en vrienden die ik al dan niet spreek tijdens shows, dat ze een tientje voor mij willen doneren.
Ik ben daar niet verder mee gegaan, want ik vind het eigenlijk niet kunnen om mijn hand op te houden. Achteraf gelukkig, anders hadden een aantal mensen voor een hoger bedrag in het schip gezeten.

Maar dan lees ik van die reacties van, laat maar zitten dat geld zijn we kwijt. Of van ik zie het wel wanneer of ik wel mijn geld terug krijg.
Ze zouden aan mij een kwaaie hebben, ik haat het om op o.a. zo'n manier in de maling genomen te worden. Ik zal mijzelf vastbijten als een terriër. Wel een dikke terriër, maar dat terzijde.

En misschien wordt het wel tijd om het collectief door te geven aan Tros Opgelicht of Zeeman confronteert.
Want ze dansen letterlijk en figuurlijk op iemand graf.
Tsja er zijn mensen met een hoog inkomen die het kunnen missen. Dat kan he? Snap dat jij verbijsterd bent maar het is nou eenmaal zo

Back
Bovenaan