[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja joh blijf trappen😢
Ik denk dat het beter is dat je even afstand gaat nemen van het forum, dit is niet de plek om dit soort zaken te bespreken, en anders aan de moderators om je in bescherming te nemen van jezelf en je te ontbieden. Er zit nu aan alle kanten emoties wat de kern van het het probleem niet gaat oplossen en alleen maar verwarring geeft. Laten we het bij de feiten houden en onderzoeken waar we de info vandaan kunnen krijgen.

Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen dat ik het wel schandalig vind hoe sommige de moeder van Dirk aanspreken. Is het nu zo moeilijk om fatsoen voor een ander op te brengen? Die mevrouw is haar kind kwijtgeraakt en geeft netjes antwoord hier niets aan te kunnen doen. Ze heeft het al zwaar zat en sommige mensen vinden het nodig om haar dan nog een trap na te geven….

De media zet de gemiddelde vuurwerkliefhebber vaak onterecht weg als tokkie, maar sommige lijken haast te willen bevestigen een tokkie te zijn door de manier van communiceren.

Laten we het bij de feiten houden, snap dat er veel emotie is maar daar kan niemand wat mee behalve dat het een gevoel is die geuit moet worden.
Ergens in het proces gaat het mis, je mag vanuit gaan aan wie jij hebt betaald de eerste of tweede lijn is van de organisator. Je moet zoals ik het zie bij Pyrodise zijn. Die hebben op de website een statement staan welke al zwaar verouderd is. 15-6 is dit gepost en men zou uiterlijk 3 maanden later een nieuwe datum posten, is dat gebeurd?
Niet op deze site, in de wandelgangen praat men over Mei, maar zolang er niets op de website vermeld staat mag je er gemakshalve vanuit gaan dat men geen nieuws heeft en dat de zorgen / speculaties oprecht zijn. Communicatie laat zwaar te wensen over. Bericht onderstaande meneer maar eens.
Bekijk bijlage 1808741
Bekijk bijlage 1808742
Bekijk bijlage 1808743

Ik moet zeggen dat de "feiten" het niet beter maken... Als ik de "meet the team" bekijk lijkt het wel alsof er een random foto van een amerikaanse website is afgetrokken... Dit zaakje stinkt aan alle kanten.

Alsof een willekeurige partij die wss niet eens uit Nederland komt met het idee zou komen laten we een memorial event voor Dirk organiseren. Vuurvent, Nakky, etc weten donders goed wie hier achter zit. Of ze dit bewust hebben gedaan? Dat denk ik van niet, maar hoe er nu gereageerd wordt door die gasten slaat nergens op. Laten we 24 mei afwachten, prima en als er niks bekend is of geannuleerd wordt zonder geld terug, wat gaan we dan doen? Net doen alsof je nergens bij betrokken was? En voor de moeder van Dirk is dit ontzettend lullig, maar die weet ook wie haar benaderd heeft met de vraag of de naam van Dirk eraan gekoppeld mag worden, dus degene die de vraag gesteld heeft, weet ook meer dan hij laat weten.
Er zijn wel meer mensen die Dirk kende dan alleen een Nakky of vuurvent! Misschien staan er nog meer mensen om de organisatie heen die contact hebben gezocht met de na bestaande en youtubers? Misschien laten die mensen dus ook niks los en kan je nog steeds niet de ouders van Dirk of de YouTubers daar verantwoordelijk voor houden. Ik kan me voorstellen als ouders zijnde of vrienden zijnde en je moet je per dag 20x verantwoorden je zelf verdedigen terwijl je niks weet en ook graag duidelijkheid wilt het erg vervelend begint te worden en er een hele nare bijsmaak komt. Neemt niet weg dat het voor de mensen die veel betaald hebben het klote is. Ik zou ook me geld terug willen of duidelijkheid willen maar als we nu meermale gezegd word we weten niks, we kunnen niks. Dan moet je daar misschien maar gewoon aan nemen want wat hebben de ouders of vrienden er voorbaat bij mensen voor te liegen? En zeker over de rug van Dirk

Nee hoor ik heb helemaal niets tegen 'de moeder van' of de YTers, echter ben ik wel bedrogen tot nog toe, vandaar de frustratie. niet naar een persoon. Vind het idd ongepast om 'de moeder van' persoonlijk te benaderen als ik haar had gekend zou ik dit niet gedaan hebben.

Echter komt zij nu op een openbaar forum een actie plaatsen, waardoor ze ook een reactie kan krijgen. Als ze daar niet tegen kan wat doet ze hier dan? Wtf kan het haar schelen wat ik hier van vind, ze kent mij en vele andere toch niet?

Nogmaals denk niet dat de frustratie bij vele op een persoon is, maar wel de organisatie. Wat het dan lastig maakt is dat er word gezegd we weten van niets, maar houd geduld (we houden je aan het lijntje) want ze zijn er druk mee bezig, maar nog geen noemenswaardige updates momenteel. Denk dat men momenteel liever een kut update heeft van 'we hebben vandaag de eerste mail de deur uit gedaan ri gemeente voor vergunning' dan helemaal geen update met de gouden woorden hou geduld.

Of maak als YTers gewoon een statement dat iedereen genaaid is en kan fluiten naar z'n geld, danbweet iedereengewoon waar die aan toeis... zal op deze manier ook nog hoop hoofdpijn voor ze worden met falles, 1000x de vraag hoe het er voor staat wens ze alvast veel sterkte

Topic had al lang tijdelijk gesloten moeten worden.
1 Duidelijk statement plaatsen.
Voor alle betrokken partijen.
Begrip voor de kopers van kaarten en zeker niet onbelangrijk begrip en respect voor de nabestaanden.
Dat als er nieuws is, het geplaatst wordt enz enz

Had dit al aan een mod gestuurd.
Maar ze kijken toe en willen het topic openhouden voor terechte kritiek.

Nou wat ik lees van sommige mensen.
Ik schaam me echt kapot voor andere crew leden.
0 respect.

Joh, iedereen kan zeggen of die er wel of niet wat mee te maken heeft. Doet er op dit moment niet toe toch, spoedig weet ieder of het wel doorgegaan is en/of het geld wel of niet teruggekomen is.

Ik ga hier nog steeds van uit, en zo niet tjaaa dan kan de discussie wie er wel of niet mee te maken heeft weer starten. Denk dat het simpel is: ieder die dit evenement heeft gepromote heeft er op een bepaalde manier mee te maken. De ene meer dan de ander, zo lang het door gaat of het geld terug komt is er niks aan de hand. Als dit niet zo is, dan wens ik alle betrokken succes om hard te maken dat ze er niks mee te maken hebben. Een groot deel zal je vast accepteren/geloven maar het is logisch nadenken dat er zeker mensen tussen zitten die dit niet gaan doen. Vroeg of laat gaat er altijd iemand praten, kwestie van tijd tot de verantwoordelijke ook verantwoordelijk worden gehouden.

Joh, iedereen kan zeggen of die er wel of niet wat mee te maken heeft. Doet er op dit moment niet toe toch, spoedig weet ieder of het wel doorgegaan is en/of het geld wel of niet teruggekomen is.
Het doet er enigszin toch wel toe dat mensen misinformatie verspreiden over een willekeurig persoon met een investeringsbureau in de VS. Omdat de naam van zijn bedrijf erop lijkt. Hetzelfde geld voor dat een schietbedrijfje uit de UK die ook Pyrodise heet slechte reviews ontvangt op Google terwijl dit helemaal niet “de” Pyrodise is.

Wat duidelijkheid kan geen kwaad denk ik toch?

• Like
Waarderingen: bkc
Het doet er enigszin toch wel toe dat mensen misinformatie verspreiden over een willekeurig persoon met een investeringsbureau in de VS. Omdat de naam van zijn bedrijf erop lijkt. Hetzelfde geld voor dat een schietbedrijfje uit de UK die ook Pyrodise heet slechte reviews ontvangt op Google terwijl dit helemaal niet “de” Pyrodise is.

Wat duidelijkheid kan geen kwaad denk ik toch?
Uiteraard! Ben er alleen bang voor dat er op dit moment niet meer duidelijkheid komt en men dus beter op dit moment kan afwachten.

Voor de duidelijkheid. Deze meneer is van Pyro Capital LLC, een investerings bedrijf uit de US.

Pryodise behoort tot Pyro Capital R&D Holding. Een spookbedrijf met een virtueel kantoor in Hongarije.

Niet hetzelfde bedrijf dus en deze meneer heeft er niets mee te maken.
Klopt, was ook bijna in de post van pyroboy26 getrapt, zie nu dat het 3 losse afbeeldingen zijn.

Wat idd wel zo is: Pyro Capital R&D Holding bestaat niet. Op het opgegeven adres in Hongarije zit een vestiging van Remax makelaars. Die weten van niks.

Ook wordt het adres gebruikt voor een virtual Office bedrijfje.

Laatst bewerkt:
Klopt, was ook bijna in de post van pyroboy26 getrapt, zie nu dat het 3 losse afbeeldingen zijn.

Wat idd wel zo is: Pyro Capital R&D Holding bestaat niet. Op het opgegeven adres in Hongarije zit een vestiging van Remax makelaars. Die weten van niks.
Dan pas ik dat aan, ik kwam namelijk hierop uit en kan van Hongarije niets vinden.... ook veelzeggend overigens.

Ook daar is de charme al vanaf, gezellig was het al twee jaar niet meer.
Ligt er vooral aan hoe je het festival beleeft. Ik mijd Palau als de pest. Dat heeft voor mij niets met Fallas te maken.
Maar ik denk dat ik wel begrijp waar Djara op doelt met die opmerking.

Ik baal ook als een stekker, zeker ook omdat ik goede bekenden heb overtuigd om ook kaarten te kopen voor dit festijn. Dat zijn geen forumleden dus die gaan er ook nog steeds vanuit dat dit doorgaat op 24 mei. Ik geloof daar al lang niet meer in.

Vrienden van Dirk, familie van Dirk, mensen eromheen, YT'ers, maar niemand die enige kennis van de organisatie heeft? Heb je zelf door hoe achterlijk dat eigenlijk klinkt? Ooit gehoord van de spreuk: "Succes behaald in het verleden is geen garantie voor de toekomst"? Jij gaat zomaar een zakenrelatie aan met iemand, omdat 'ie een goede track record heeft? Het zou geen moment in je opkomen te bedenken wat er mogelijk fout gaat als je in die zakenrelatie investeert? Wat een kortzichtigheid. Sterker nog, dat is ronduit dom.

Logisch nadenken heet dat, daarvoor hoef ik geen verstand te hebben van dit specifieke geval. Om van iemand die hier net om de hoek komt kijken onder een pseudoniem, want je zal vast in de kringen van de YT'ers zitten aangezien je zelf zoveel kennis hebt van binnenuit, te horen dat ik m'n mond maar moet houden is ronduit asociaal. Wat is dit nou voor ongein, joh? Even vergeten hoeveel mensen hier een kaartje hebben gekocht? Stel je toch voor dat mensen kritisch zijn en vragen hebben rondom dit event, wat een achterlijke infantiele lui zeg!
je kan het natuurlijk ook groter maken dan het is hè. Investeren in Eén zakenrelatie? We hebben het hier alleen over een kortingscode voor de kopers die aan gemaakt is. Man man man, en kritische vragen stellen is zeker goed, moet je het alleen wel aan de juiste mensen doen! En volgens mij word er ook meermalen gezegd dat ze hopen dat mensen hun geld terug krijgen of dat ze duidelijkheid over de show krijgen. Want zeker als je hier geld in geïnvesteerd hebt is het ontzettend zuur. En schijnbaar waren dat dus heel veel mensen die er vertrouwen in hadden. Maar goed jij weet het schijnbaar allemaal beter👍🏻 je blijft door zagen op iets waar je geen weet van hebt.

je kan het natuurlijk ook groter maken dan het is hè. Investeren in Eén zakenrelatie? We hebben het hier alleen over een kortingscode voor de kopers die aan gemaakt is. Man man man, en kritische vragen stellen is zeker goed, moet je het alleen wel aan de juiste mensen doen! En volgens mij word er ook meermalen gezegd dat ze hopen dat mensen hun geld terug krijgen of dat ze duidelijkheid over de show krijgen. Want zeker als je hier geld in geïnvesteerd hebt is het ontzettend zuur. En schijnbaar waren dat dus heel veel mensen die er vertrouwen in hadden. Maar goed jij weet het schijnbaar allemaal beter👍🏻 je blijft door zagen op iets waar je geen weet van hebt.

Die zakenrelatie is slechts een voorbeeld om aan te duiden dat het een beetje vreemd is dat je zomaar kortingscodes verspreidt zonder te weten voor wie je dat doet, dus dat is een beetje selectief lezen. Het gaat mij niet om het geld, dat heb ik ook al eerder aangegeven. Ik wil alleen maar duiden dat ik het uiterst vreemd vind dat hier in het begin elke keer updates komen, dat wekt de suggestie dat er contact moet zijn met mensen die er meer vanaf weten. Dat is ook het enige wat mij bevreemd, ik heb niets persoonlijks tegen iemand en ik blijf ook uiterst netjes in mijn communicatie. Je kunt alleen niet schermen met: "Wij hebben alleen kortingscodes verspreidt en hebben verder nergens mee te maken". Ik krijg nu ook een beetje het idee dat de rode lijn kwijt is en er allemaal randzaken bij komen, waarbij ik persoonlijk het gevoel krijg dat ik word aangekeken op mijn reacties. Nogmaals, hoe kan het dat het event wordt gepromoot en NIEMAND een draadje heeft met de daadwerkelijke organisatie? Het wordt nu een beetje een van het kastje naar de muur verhaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan