[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Nogmaals, hoe kan het dat het event wordt gepromoot en NIEMAND een draadje heeft met de daadwerkelijke organisatie? Het wordt nu een beetje een van het kastje naar de muur verhaal.

Lijk erop dat ze beschermd worden.

Oké nog 1 x dan en dan stop ik er echt mee!!
Ik weet niet wie hier achter zit,ja Pyrodise en die heeft mensen benaderd.Snappen jullie niet dat er ook emoties spelen en dat ik het zo mooi vond om dit nog een keer mee te mogen maken,ter ere van mijn zoon?Het is voor mij al erg genoeg dat hij er niet meer is !Jullie kunnen spéculeren wat jullie willen en maar blijven trappen naar ons en de rest die dit evenement gepromoot hebben maar wij weten verder niets.Ik snap echt wel dat mensen geld betaald hebben en hier boos over zijn,alleen weten wij verder ook niets,er is geen contact. !Er is zelfs een beetje as opgehaald zodat dit afgeschoten zou worden.(afgegeven aan deur,weet ook niet wie dat was)Misschien ben ik wel goedgelovig,naief maar dat doet verdriet met je,je gaat bijna overal in mee omdat je het wil ,omdat je Dirk mist en nog alles wil doen voor hem,al is hij niet meer onder ons!Ik had er vertrouwen in na de eerste show.Ik ken alleen de naaste vrienden van Dirk.Snappen jullie niet hoeveel pijn dit doet dat zijn naam besmeurd wordt,dat ik mij moet verantwoorden,dat ik mails krijg met verwijten,dat ik een hoer ben,dat ik mensen naai!Ik ben de laatste die mensen zou naaien,ik wilde op deze manier nog 1 x Dirk zijn naam rond laten gaan,meer niet !Ik ben er nu wel klaar mee.Mail Pyrodise maar val mij en anderen niet lastig,want ik ben mijn zoon kwijt en de anderen een goede vriend!Ik hoop echt dat het doorgaat of dat iedereen zijn geld terug krijgt,zodat ik verder kan met mijn rouwproces want na 3 jaar is dat nog steeds gaande.Voor vele gaat het leven gewoon door,voor mij staat het stil sinds 5 december 2021,je kind verliezen is het ergste wat je kan overkomen en dan kan ik dit er echt niet bij hebben !
Ik kan mij niks voorstellen bij de emoties en het verdriet van het verliezen van een kind. Heel veel sterkte hiermee ❤️

Dat u niet in de organisatie van Pyrodise zit zou voldoende antwoord moeten zijn op iedereen die u benadert over dit Event. Dat lijkt mij ook het enige juiste antwoord dat u kunt geven op de-mails die u heeft ontvangen.

Hier op het forum heeft u dat ook duidelijk gemaakt. Voor uw eigen gemoedsrust zal ik dan ook niet meer hier kijken. Het voegt niks toe, u zit niet in de organisatie dus kan geen antwoorden geven. Uw boosheid zou zich dan ook moeten richten op de organisatie van dit event die de naam van uw zoon op deze manier besmeuren. Wellicht kunt u via vrienden van Dirk er achter komen en bij hen uw beklag doen.

Maar mensen die boos zijn over dit event halen uw zoon niet naar beneden maar zijn boos op Pyrodise. De discussie over pyrodise zal op dit forum gewoon doorgaan.

Ik weet dat een enkeling zich negatief heeft uitgelaten over uw zoon en zijn omgang met vuurwerk, dit lijkt mij niet makkelijk om te lezen. Meningen zijn als kontgaten, iedereen heeft er wel een. Laat zoveel als mogelijk gaan, en bescherm jezelf door niet alles te lezen.

Nogmaals sterkte!

Nogmaals, hoe kan het dat het event wordt gepromoot en NIEMAND een draadje heeft met de daadwerkelijke organisatie? Het wordt nu een beetje een van het kastje naar de muur verhaal.

Lijk erop dat ze beschermd worden.
Zodra er iets niet lekker zit dan zal niemand naar voren stappen. Dan haalt iedereen hier de handen vanaf, en dat is exact wat hier gebeurd. Diverse kanalen waren dit event als een gek aan het promoten, en nu plots willen ze en hebben ze er niets mee te maken. Zegt genoeg toch?

Ik hoop echt dat het doorgaat of dat iedereen zijn geld terug krijgt, zo dat ik verder kan met mijn rouwproces want na 3 jaar is dat nog steeds gaande.
U bent zijn moeder, maar waarom maakt u hier een account aan en reageert u hier in het topic, wordt u soms lastig gevallen en wilt u daarom hier uw verhaal kwijt en delen?
Ik snap dit niet helemaal, normaal gesproken heeft u er totaal geen weet van wat er hier op vwc wordt geschreven etc ?

Onder de noemer onafhankelijke PI ben ik even gaan graven.

De WHOIS info laat de domein registratie zien.
Deze is via Key-Systems GmbH verlopen. Ik heb hen aangeschreven en zij hebben geen details. De hosting is vol automatisch verlopen via hen reseller: Vimexx.
Dat zag ik stiekem al, maar wilde het toch proberen.

Ook Vimexx heb ik aangeschreven om te kijken wat er voor nodig is om contact informatie op te halen. Mocht dit lukken, dan zal ik deze info delen met de VWC Mods en de moeder van Nick aka Dirk Maas.

Internationaal is er geen registratie te vinden van Pyro Capital R&D Holding.
Andere gelijkende registraties lijken geen link te hebben richting Pyrodise.
Het virtuele (ondersteunende) kantoor in Hongarije heb ik nog niet aangeschreven, maar daar verwacht ik weinig reactie van.

Printscreen 006.png

Ik heb geen kaarten gelukkig!! Wat iets moois moest wezen word helaas iets ontzettend lelijkst op deze manier. Wat wel duidelijk is inmiddels is dat dit zaakje stinkt als een bunzing. Wat ik vooral onbegrijpelijk vind is dat er mensen zijn die en hier en bij FMP allerlei informatie weten te delen, tot foto's aan toe nota bene. En hier weten ze "ineens" nergens meer vanaf?! Hoe dan...

Ik heb geen kaarten gelukkig!! Wat iets moois moest wezen word helaas iets ontzettend lelijkst op deze manier. Wat wel duidelijk is inmiddels is dat dit zaakje stinkt als een bunzing. Wat ik vooral onbegrijpelijk vind is dat er mensen zijn die en hier en bij FMP allerlei informatie weten te delen, tot foto's aan toe nota bene. En hier weten ze "ineens" nergens meer vanaf?! Hoe dan...
Omdat ze ook wel weten dat het niet klopt wat er gebeurd... ja en dan wil je natuurlijk geen deelgenoot meer zijn.

Lijkt er anders wel op dat vuurvent er heel veel van weet.

Bijlagen

• Screenshot_20250212_161844_Chrome.jpg
    Screenshot_20250212_161844_Chrome.jpg
    545,2 KB · Weergaven: 259
  • Screenshot_20250212_161901_Chrome.jpg
    Screenshot_20250212_161901_Chrome.jpg
    721,2 KB · Weergaven: 236
  • Screenshot_20250212_161912_Chrome.jpg
    Screenshot_20250212_161912_Chrome.jpg
    731,4 KB · Weergaven: 209
  • Screenshot_20250212_161919_Chrome.jpg
    Screenshot_20250212_161919_Chrome.jpg
    876,7 KB · Weergaven: 254
Lijkt er anders wel op dat vuurvent er heel veel van weet.
Die giveaway lijkt ook vals te zijn. Ik had toevallig gister een van de winnaars een bericht gedaan (onder de post met de uitslag van de giveaway op insta). Winnaars moesten een DM sturen om de prijs te claimen, maar krijgen geen reactie van pyrodise....

Oke, het lijkt er dus op dat we zijn opgelicht door een stelletje Oostblokkers. Volgende keer gewoon een kaartje bestellen voor een professionele show van een professionele organisatie. Ik ben ook voor 170 euro opgelicht en heb in juni/juli ook last minute een midweek eromheen gepland incl. huurauto die ik niet heb kunnen annuleren.

Snap dat mensen hier verhaal willen halen en woedend zijn, maar vind wel dat je een beetje respect naar de ma van Dirk kan tonen in de reacties naar haar. Bedoel zijn toch allemaal volwassen kerels en geen schoolpleinschoffies meer?

Blijkbaar zijn Nakky, Mugs, Vuurvent en andere promoters ook in hun kontje genaaid door de organiserende partij. Nou prima, dat wil ik ook nog best geloven. Maar het heeft ook geen zin om in je ongeloof en woede te blijven hangen en maar door te blijven razen. Hoogstwaarschijnlijk zijn we gewoon ons geld kwijt aan professionele oplichters. Punt.

Oke, het lijkt er dus op dat we zijn opgelicht door een stelletje Oostblokkers. Volgende keer gewoon een kaartje bestellen voor een professionele show van een professionele organisatie. Ik ben ook voor 170 euro opgelicht en heb in juni/juli ook last minute een midweek eromheen gepland incl. huurauto die ik niet heb kunnen annuleren.

Snap dat mensen hier verhaal willen halen en woedend zijn, maar vind wel dat je een beetje respect naar de ma van Dirk kan tonen in de reacties naar haar. Bedoel zijn toch allemaal volwassen kerels en geen schoolpleinschoffies meer?

Blijkbaar zijn Nakky, Mugs, Vuurvent en andere promoters ook in hun kontje genaaid door de organiserende partij. Nou prima, dat wil ik ook nog best geloven. Maar het heeft ook geen zin om in je ongeloof en woede te blijven hangen en maar door te blijven razen. Hoogstwaarschijnlijk zijn we gewoon ons geld kwijt aan professionele oplichters. Punt.
Ik vind het wel bijzonder dat een caballer en pyrobrothers hun naam er aan verbinden en in het geval van pyrobrothers gewoon van niets weten. Dat zijn niet echt de minste namen.

Onder de noemer onafhankelijke PI ben ik even gaan graven.

De WHOIS info laat de domein registratie zien.
Deze is via Key-Systems GmbH verlopen. Ik heb hen aangeschreven en zij hebben geen details. De hosting is vol automatisch verlopen via hen reseller: Vimexx.
Dat zag ik stiekem al, maar wilde het toch proberen.

Ook Vimexx heb ik aangeschreven om te kijken wat er voor nodig is om contact informatie op te halen. Mocht dit lukken, dan zal ik deze info delen met de VWC Mods en de moeder van Nick aka Dirk Maas.

Internationaal is er geen registratie te vinden van Pyro Capital R&D Holding.
Andere gelijkende registraties lijken geen link te hebben richting Pyrodise.
Het virtuele (ondersteunende) kantoor in Hongarije heb ik nog niet aangeschreven, maar daar verwacht ik weinig reactie van.

Bekijk bijlage 1808749
De gemeente eens aanschrijven waar de eerste show zou zijn geschoten misschien weten die meer.

btw Vrijdag even een discussie avond bij avp

Zoals verwacht deelt Vimexx de gegevens niet. In het kader van AVG is dat terecht.

In alle eerlijkheid snap ik niet dat er niet een aantal bekenden van “Dirk Maas” zijn die betrokken zijn bij de opzet geen open kaart spelen. Bijvoorbeeld in de zin van: ook wij zijn gedupeerden en deze stappen ondernemen we nu.

Reactie Vimexx:

Bijlagen

• IMG_1795.png
    IMG_1795.png
    113,3 KB · Weergaven: 114
Back
Bovenaan