[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook mijn optimisme begint zijn minimum te bereiken. We hopen allemaal op een mooi evenement waarbij er op een memorabele manier stil gestaan zou worden bij Dirk Maas.
Het lijkt me dan ook dat mensen die Dirk een warm hart toe dragen de gang van zaken meer betreuren dan mensen die kaarten gekocht hebben.

Mensen... alsjeblieft zeg…
Laten we het gezellig houden.

Iedereen is in afwachting van (goed) nieuws.

Met de geluiden rond 19 feb is het allemaal al spannend genoeg.

Nee er is niets betaald,vond het gewoon mooi dat hij herdacht werd.
Dan vraag ik mij af wie het buitenlandse bedrijf heeft benaderd om de naam van jouw zoon voor het evenement te gebruiken.Die naam heeft er wel voor gezorgd dat in Nederland het evenement bekend werd en dat er mega veel kaarten zijn verkocht.Ik kende Dirk niet en ben ook niet van het illegale vuurwerk maar dacht dat het een mooie show zou worden met een Nederlands tintje.

Eenmalig statement wat betreft de Dirkmaas show/pyrodise fireworks show.Van alle kanten krijg ik berichten en niet alleen ik ook andere YouTubers waarvan hun naam gebruikt is als kortingscode. Er worden bedreigingen gedaan naar mensen toe, de ouders van Dirk worden aangevallen. Wij zijn niet van de organisatie noch de ouders van Dirk noch Vuurvent of andere youtubers. De organisatie is een organisatie op zich die staat los van familie of vrienden. Wij snappen allemaal dat iedereen zijn geld terug wilt of een nieuwe datum. Alleen zijn wij hier niet de aangewezen personen voor. Wij o.a vuurvent, mugsvuur,en zo meerdere youtubers daarvan konden mensen onze naam gebruiken voor korting.Als ik ook maar enigszins het idee had gehad dat het zo zou lopen had ik mijn naam hiervoor niet geleend. Ook ik had er vertrouwen in na de eerste fantastische show die er na Dirk zijn overlijden neer gezet is. En dan de ouders van Dirk die met een onmenselijk verdriet iedere dag moeten dealen, die hier enorm naar uit keken en er troost uit haaldeWij weten niet waarom er geen updates komen, waarom er geen contact is. En het is ontzettend zuur als je er zo veel geld aan uit hebt gegeven. Wij hopen oprecht dat er snel meer duidelijkheid komt, dat iedereen z’n geld terug krijgt maar liever nog dat de show door gaat.Nogmaals wij weten niet meer als jullie, ook ik heb regelmatig contact met de moeder van Dirk maar zij zit ook met vraagtekens.

Bron: Youtube kanaal van Nakky pyro mafkees

Er moet kennis zijn wie de organisatoren zijn. Hoe kan er anders worden gesteld dat er hard wordt gewerkt achter de schermen?

"Alleen zijn wij hier niet de aangewezen personen voor. Wij o.a vuurvent, mugsvuur,en zo meerdere youtubers daarvan konden mensen onze naam gebruiken voor korting.Als ik ook maar enigszins het idee had gehad dat het zo zou lopen had ik mijn naam hiervoor niet geleend."

Echt wat een dwars gelul zeg, mag ik één ieder even vragen terug te scrollen naar pagina 1? Leest dit verhaal weg als "we hebben werkelijk geen idee wie wie is en wij hebben ons alleen ontleend om kortingcodes te verspreiden?"

Dat gaat er bij mij echt niet in, tijd om de organisatie een gezicht te geven als jullie er niks mee te maken hebben. Overigens heb je net zo goed een verantwoordelijkheid als je alleen je naam ontleend om kortingcodes te vergeven. Dat is niks minder dan actief het event promoten. Het komt dan geen seconde in je op om te checken of de organisatie valide oogt? Nou niet de onschuld zelve gaan uitgangen.

Laatst bewerkt:
Wij weten niet waarom er geen updates komen, waarom er geen contact is.

Misschien kan vuurvent Nakky even bijpraten (zie post 525)?

Overigens: denkbaar dat die Youtubers provisie hebben gekregen voor elke verkochte kaart via hun kortingscode?

Er moet kennis zijn wie de organisatoren zijn. Hoe kan er anders worden gesteld dat er hard wordt gewerkt achter de schermen?

"Alleen zijn wij hier niet de aangewezen personen voor. Wij o.a vuurvent, mugsvuur,en zo meerdere youtubers daarvan konden mensen onze naam gebruiken voor korting.Als ik ook maar enigszins het idee had gehad dat het zo zou lopen had ik mijn naam hiervoor niet geleend."

Echt wat een dwars gelul zeg, mag ik één ieder even vragen terug te scrollen naar pagina 1? Leest dit verhaal weg als "we hebben werkelijk geen idee wie wie is en wij hebben ons alleen ontleend om kortingcodes te verspreiden?"

Dat gaat er bij mij echt niet in, tijd om de organisatie een gezicht te geven als jullie er niks mee te maken hebben. Overigens heb je net zo goed een verantwoordelijkheid als je alleen je naam ontleend om kortingcodes te vergeven. Dat is niks minder dan actief het event promoten. Het komt dan geen seconde in je op om te checken of de organisatie valide oogt? Nou niet de onschuld zelve gaan uitgangen.
Mensen zijn niet benaderd door de organisator/organisatie zelf, maar mensen daarom heen. En gezien de eerste show wel een succes was mag je er vanuit gaan dat het nu weer een succes zou worden. Niks leek er op dat het zo zou lopen. Dus voordat je dingen roept waar je geen verstand van hebt, hou dan gewoon je mond.
Wij weten niet waarom er geen updates komen, waarom er geen contact is.

Misschien kan vuurvent Nakky even bijpraten (zie post 525)?

Overigens: denkbaar dat die Youtubers provisie hebben gekregen voor elke verkochte kaart via hun kortingscode?
nee hoor ze hebben helemaal niks gekregen😉

Mensen zijn niet benaderd door de organisator/organisatie zelf, maar mensen daarom heen. En gezien de eerste show wel een succes was mag je er vanuit gaan dat het nu weer een succes zou worden. Niks leek er op dat het zo zou lopen. Dus voordat je dingen roept waar je geen verstand van hebt, hou dan gewoon je mond.

nee hoor ze hebben helemaal niks gekregen😉
Vrienden van Dirk, familie van Dirk, mensen eromheen, YT'ers, maar niemand die enige kennis van de organisatie heeft? Heb je zelf door hoe achterlijk dat eigenlijk klinkt? Ooit gehoord van de spreuk: "Succes behaald in het verleden is geen garantie voor de toekomst"? Jij gaat zomaar een zakenrelatie aan met iemand, omdat 'ie een goede track record heeft? Het zou geen moment in je opkomen te bedenken wat er mogelijk fout gaat als je in die zakenrelatie investeert? Wat een kortzichtigheid. Sterker nog, dat is ronduit dom.

Logisch nadenken heet dat, daarvoor hoef ik geen verstand te hebben van dit specifieke geval. Om van iemand die hier net om de hoek komt kijken onder een pseudoniem, want je zal vast in de kringen van de YT'ers zitten aangezien je zelf zoveel kennis hebt van binnenuit, te horen dat ik m'n mond maar moet houden is ronduit asociaal. Wat is dit nou voor ongein, joh? Even vergeten hoeveel mensen hier een kaartje hebben gekocht? Stel je toch voor dat mensen kritisch zijn en vragen hebben rondom dit event, wat een achterlijke infantiele lui zeg!

Laatst bewerkt:
Hoeveel dagen willen sommige mensen hier nog zelf verzonnen scenarios verzinnen. Wacht gewoon 24 mei af en gaat het niet door na die datum ben je net zoals mij opgelicht. Maar om nu iedereen te beschuldigen waaronder zijn moeder ben je wel niveau triest voorbij.
Niemand hier beschuldigd zijn moeder. Ik persoonlijk zou gewoon eens willen weten wie of wat dit evenement nou daadwerkelijk organiseert. Dat niemand dat zou weten, gaat er bij mij dus niet in. Daarbij beschuldig ik niemand persoonlijk, want dat kan ik niet hard maken.

En ik maar denken dat het door vrienden van die Dirk werd georganiseerd. Maar dat is dus niet zo? Dan is het 1 grote oplichting over de rug van een overleden persoon.

Als niemand de echte organisatie kent, terwijl je er mee in zee gaat, dan zou je verwachten dat er in ieder geval afspraken op papier staan. Zo niet, dan is dat behoorlijk naief.

En ik maar denken dat het door vrienden van die Dirk werd georganiseerd. Maar dat is dus niet zo? Dan is het 1 grote oplichting over de rug van een overleden persoon.

Als niemand de echte organisatie kent, terwijl je er mee in zee gaat, dan zou je verwachten dat er in ieder geval afspraken op papier staan. Zo niet, dan is dat behoorlijk naief.
Alsof een willekeurige partij die wss niet eens uit Nederland komt met het idee zou komen laten we een memorial event voor Dirk organiseren. Vuurvent, Nakky, etc weten donders goed wie hier achter zit. Of ze dit bewust hebben gedaan? Dat denk ik van niet, maar hoe er nu gereageerd wordt door die gasten slaat nergens op. Laten we 24 mei afwachten, prima en als er niks bekend is of geannuleerd wordt zonder geld terug, wat gaan we dan doen? Net doen alsof je nergens bij betrokken was? En voor de moeder van Dirk is dit ontzettend lullig, maar die weet ook wie haar benaderd heeft met de vraag of de naam van Dirk eraan gekoppeld mag worden, dus degene die de vraag gesteld heeft, weet ook meer dan hij laat weten.

Oké nog 1 x dan en dan stop ik er echt mee!!
Ik weet niet wie hier achter zit,ja Pyrodise en die heeft mensen benaderd.Snappen jullie niet dat er ook emoties spelen en dat ik het zo mooi vond om dit nog een keer mee te mogen maken,ter ere van mijn zoon?Het is voor mij al erg genoeg dat hij er niet meer is !Jullie kunnen spéculeren wat jullie willen en maar blijven trappen naar ons en de rest die dit evenement gepromoot hebben maar wij weten verder niets.Ik snap echt wel dat mensen geld betaald hebben en hier boos over zijn,alleen weten wij verder ook niets,er is geen contact. !Er is zelfs een beetje as opgehaald zodat dit afgeschoten zou worden.(afgegeven aan deur,weet ook niet wie dat was)Misschien ben ik wel goedgelovig,naief maar dat doet verdriet met je,je gaat bijna overal in mee omdat je het wil ,omdat je Dirk mist en nog alles wil doen voor hem,al is hij niet meer onder ons!Ik had er vertrouwen in na de eerste show.Ik ken alleen de naaste vrienden van Dirk.Snappen jullie niet hoeveel pijn dit doet dat zijn naam besmeurd wordt,dat ik mij moet verantwoorden,dat ik mails krijg met verwijten,dat ik een hoer ben,dat ik mensen naai!Ik ben de laatste die mensen zou naaien,ik wilde op deze manier nog 1 x Dirk zijn naam rond laten gaan,meer niet !Ik ben er nu wel klaar mee.Mail Pyrodise maar val mij en anderen niet lastig,want ik ben mijn zoon kwijt en de anderen een goede vriend!Ik hoop echt dat het doorgaat of dat iedereen zijn geld terug krijgt,zodat ik verder kan met mijn rouwproces want na 3 jaar is dat nog steeds gaande.Voor vele gaat het leven gewoon door,voor mij staat het stil sinds 5 december 2021,je kind verliezen is het ergste wat je kan overkomen en dan kan ik dit er echt niet bij hebben !

Laten we het bij de feiten houden, snap dat er veel emotie is maar daar kan niemand wat mee behalve dat het een gevoel is die geuit moet worden.
Ergens in het proces gaat het mis, je mag vanuit gaan aan wie jij hebt betaald de eerste of tweede lijn is van de organisator. Je moet zoals ik het zie bij Pyrodise zijn. Die hebben op de website een statement staan welke al zwaar verouderd is. 15-6 is dit gepost en men zou uiterlijk 3 maanden later een nieuwe datum posten, is dat gebeurd?
Niet op deze site, in de wandelgangen praat men over Mei, maar zolang er niets op de website vermeld staat mag je er gemakshalve vanuit gaan dat men geen nieuws heeft en dat de zorgen / speculaties oprecht zijn. Communicatie laat zwaar te wensen over.
1739346594292.png

1739346910203.png

Laatst bewerkt:
Oké nog 1 x dan en dan stop ik er echt mee!!
Ik weet niet wie hier achter zit,ja Pyrodise en die heeft mensen benaderd.Snappen jullie niet dat er ook emoties spelen en dat ik het zo mooi vond om dit nog een keer mee te mogen maken,ter ere van mijn zoon?Het is voor mij al erg genoeg dat hij er niet meer is !Jullie kunnen spéculeren wat jullie willen en maar blijven trappen naar ons en de rest die dit evenement gepromoot hebben maar wij weten verder niets.Ik snap echt wel dat mensen geld betaald hebben en hier boos over zijn,alleen weten wij verder ook niets,er is geen contact. !Er is zelfs een beetje as opgehaald zodat dit afgeschoten zou worden.(afgegeven aan deur,weet ook niet wie dat was)Misschien ben ik wel goedgelovig,naief maar dat doet verdriet met je,je gaat bijna overal in mee omdat je het wil ,omdat je Dirk mist en nog alles wil doen voor hem,al is hij niet meer onder ons!Ik had er vertrouwen in na de eerste show.Ik ken alleen de naaste vrienden van Dirk.Snappen jullie niet hoeveel pijn dit doet dat zijn naam besmeurd wordt,dat ik mij moet verantwoorden,dat ik mails krijg met verwijten,dat ik een hoer ben,dat ik mensen naai!Ik ben de laatste die mensen zou naaien,ik wilde op deze manier nog 1 x Dirk zijn naam rond laten gaan,meer niet !Ik ben er nu wel klaar mee.Mail Pyrodise maar val mij en anderen niet lastig,want ik ben mijn zoon kwijt en de anderen een goede vriend!Ik hoop echt dat het doorgaat of dat iedereen zijn geld terug krijgt,zodat ik verder kan met mijn rouwproces want na 3 jaar is dat nog steeds gaande.Voor vele gaat het leven gewoon door,voor mij staat het stil sinds 5 december 2021,je kind verliezen is het ergste wat je kan overkomen en dan kan ik dit er echt niet bij hebben !
As mee geven aan een vreemde aan de deur? Verhaal lijkt steeds meer op goede tijden slechte tijden haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan