Oké nog 1 x dan en dan stop ik er echt mee!!
Ik weet niet wie hier achter zit,ja Pyrodise en die heeft mensen benaderd.Snappen jullie niet dat er ook emoties spelen en dat ik het zo mooi vond om dit nog een keer mee te mogen maken,ter ere van mijn zoon?Het is voor mij al erg genoeg dat hij er niet meer is !Jullie kunnen spéculeren wat jullie willen en maar blijven trappen naar ons en de rest die dit evenement gepromoot hebben maar wij weten verder niets.Ik snap echt wel dat mensen geld betaald hebben en hier boos over zijn,alleen weten wij verder ook niets,er is geen contact. !Er is zelfs een beetje as opgehaald zodat dit afgeschoten zou worden.(afgegeven aan deur,weet ook niet wie dat was)Misschien ben ik wel goedgelovig,naief maar dat doet verdriet met je,je gaat bijna overal in mee omdat je het wil ,omdat je Dirk mist en nog alles wil doen voor hem,al is hij niet meer onder ons!Ik had er vertrouwen in na de eerste show.Ik ken alleen de naaste vrienden van Dirk.Snappen jullie niet hoeveel pijn dit doet dat zijn naam besmeurd wordt,dat ik mij moet verantwoorden,dat ik mails krijg met verwijten,dat ik een hoer ben,dat ik mensen naai!Ik ben de laatste die mensen zou naaien,ik wilde op deze manier nog 1 x Dirk zijn naam rond laten gaan,meer niet !Ik ben er nu wel klaar mee.Mail Pyrodise maar val mij en anderen niet lastig,want ik ben mijn zoon kwijt en de anderen een goede vriend!Ik hoop echt dat het doorgaat of dat iedereen zijn geld terug krijgt,zodat ik verder kan met mijn rouwproces want na 3 jaar is dat nog steeds gaande.Voor vele gaat het leven gewoon door,voor mij staat het stil sinds 5 december 2021,je kind verliezen is het ergste wat je kan overkomen en dan kan ik dit er echt niet bij hebben !