Denk dat zeker 50% deze optie dan zou lichtenWaarom is de optie om je kaart te annuleren er niet meer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat zeker 50% deze optie dan zou lichtenWaarom is de optie om je kaart te annuleren er niet meer?
Ik verheug me nu al op mei 2025!Natuurlijk begrijpelijk om de teleurgestelde reacties van iedereen te lezen, er is zeker niet stilgezeten. Het is gewoon enorm ongelukkig dat de vergunning nog niet verleend was tot op heden mede dankzij de zomer vakantie. Je moet op een gegeven moment wat, het enige voordeel is dat er nu tijd genoeg is om alles optijd weer in orde te hebben. En zal de kaartverkoop pas weer beginnen als het weer helemaal rond is. Het is nog een eindje weg, maar het vuurwerk moet toch de lucht in, en het lange wachten gaat goedgemaakt worden op de dag zelf.
geloof je het zelf nog? We zijn gewoon opgelicht. Dat hele festival gaat ook in mei niet door.Dan heb je namelijk broedseizoen en daardoor zijn in het verleden al verschillende shows afgelast https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/triberg-weltmeisterschaft-der-feuerwerker-2010.10961/.Natuurlijk begrijpelijk om de teleurgestelde reacties van iedereen te lezen, er is zeker niet stilgezeten. Het is gewoon enorm ongelukkig dat de vergunning nog niet verleend was tot op heden mede dankzij de zomer vakantie. Je moet op een gegeven moment wat, het enige voordeel is dat er nu tijd genoeg is om alles optijd weer in orde te hebben. En zal de kaartverkoop pas weer beginnen als het weer helemaal rond is. Het is nog een eindje weg, maar het vuurwerk moet toch de lucht in, en het lange wachten gaat goedgemaakt worden op de dag zelf.
daar heb je ook wel een punt.Echt heel veel (grote) shows in duitsland in mei juist ook, dus dat is geen valide argument.
Jammer dat het 2 keer is 'afgeblazen'. 3x is scheepsrecht.
op het cancel bericht?Ik verheug me nu al op mei 2025!
Klopt die show kon nog niet eens geschoten worden omdat niet alles geregeld was.De vergunning voor de eerste show was volgens geruchten niet eens geregeld
Omdat ze natuurlijk de centen in de zak moeten houden om er eventueel nog iets van te kunnen maken, je ziet dat mensen nu de restitutie optie gaan gebruiken waardoor het hele verhaal nog verder instort. Mensen het gaat gewoon niets meer worden. Als je je centen kan terug krijgen moet je dat doen. SuccesWaarom is de optie om je kaart te annuleren er niet meer?
Heerlijk rûstaaaaghhhhhAan de reacties te lezen hier wordt het volgend jaar rustig als het door gaat
denk het niet want we hebben nog steeds de kaartjesAan de reacties te lezen hier wordt het volgend jaar rustig als het door gaat
Dat is toch te triest voor woorden? in het gunstigste gevalIn het gunstigste geval is er in mei 2025 een mooie show.