[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Natuurlijk begrijpelijk om de teleurgestelde reacties van iedereen te lezen, er is zeker niet stilgezeten. Het is gewoon enorm ongelukkig dat de vergunning nog niet verleend was tot op heden mede dankzij de zomer vakantie. Je moet op een gegeven moment wat, het enige voordeel is dat er nu tijd genoeg is om alles optijd weer in orde te hebben. En zal de kaartverkoop pas weer beginnen als het weer helemaal rond is. Het is nog een eindje weg, maar het vuurwerk moet toch de lucht in, en het lange wachten gaat goedgemaakt worden op de dag zelf.
Ik verheug me nu al op mei 2025!

Natuurlijk begrijpelijk om de teleurgestelde reacties van iedereen te lezen, er is zeker niet stilgezeten. Het is gewoon enorm ongelukkig dat de vergunning nog niet verleend was tot op heden mede dankzij de zomer vakantie. Je moet op een gegeven moment wat, het enige voordeel is dat er nu tijd genoeg is om alles optijd weer in orde te hebben. En zal de kaartverkoop pas weer beginnen als het weer helemaal rond is. Het is nog een eindje weg, maar het vuurwerk moet toch de lucht in, en het lange wachten gaat goedgemaakt worden op de dag zelf.
geloof je het zelf nog? We zijn gewoon opgelicht. Dat hele festival gaat ook in mei niet door.Dan heb je namelijk broedseizoen en daardoor zijn in het verleden al verschillende shows afgelast https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/triberg-weltmeisterschaft-der-feuerwerker-2010.10961/.

Dat het allemaal een beetje jammer is begrijp ik wel, maar om gelijk te gaan roepen dat het oplichting is gaat een beetje te ver.
Een show als deze is zeer exclusief mede omdat je met meerdere bedrijven uit meerdere landen te maken hebt, maar wat er geschoten gaat worden is ook niet mals en door de grote calibers zit je ook gebonden aan behoorlijke regelgeving en om het dan ook nog in de buurt van NL te houden is al een uitdaging opzich.
In deze tijd moet je rekening houden met regels regels en nog eens regels, het is één groot ontmoedigings beleid waar je knetter gek van kunt worden, en om dan toch zo'n show te organiseren vind ik alleen maar bewonderenswaardig.
Nee ik heb geen aandelen in de organisatie maar ik loop lang genoeg mee om te begrijpen dat je bij dit soort evenementen altijd tegen hobbels aanloopt zodra de overheid ineens de vergunning intrekt om een voetbal wedstrijd is iets wat de organisatie niet kwalijk kunt nemen.

Waarom is de optie om je kaart te annuleren er niet meer?
Omdat ze natuurlijk de centen in de zak moeten houden om er eventueel nog iets van te kunnen maken, je ziet dat mensen nu de restitutie optie gaan gebruiken waardoor het hele verhaal nog verder instort. Mensen het gaat gewoon niets meer worden. Als je je centen kan terug krijgen moet je dat doen. Succes

je krijgt je geld alleen terug als het helemaal niet doorgaat. ze hebben nu de datum vastgesteld voor in mei. tot die tijd krijg je van de verzekering niets terug. of pyrodise moet zelf aangeven dat mensen het geld terug krijgen.

Als je zoiets organiseert dien je ALLES direct op orde te hebben, zeker als je zo'n absurde prijs durft te eisen. Simpel zat.
En nu durven ze het ook nog uit te stellen IPV cancellen, waardoor je na je geld kan fluiten. Ik noem dat oplichting!

Back
Bovenaan