[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

nou heb volgens mij 1 geluk dat ik extra heb betaald om eventueel mijn geld terug te kunnen krijgen.. of zou ik daar dan ook weer pech bij hebben

Ik hoop toch dat ze bekend zijn met het feit dat in mei het broed seizoen is in duitsland en heel veel dingen dan niet door gaan. Een gekke show als dit zal zeker lastig worden.. ga het uit vragen bij de gemeente/instanties pyrodise voor het in april 25 weer afgelast gaat worden. Even iets beter gaan regelen nu

net zoals iedereen bericht gekregen. Nu verzet naar mei volgend jaar.

Ik had 3 vip tickets aangeschaft op basis van de informatie die werd gegeven voor de eerste afgelaste show, het is me niet geheel duidelijk wat het VIP ticket nu inhoud.

Hoop dat de organisatie wat meer duidelijkheid verstrekt wat je precies krijgt voor +350 euro per kaart voor de show in Mei volgend jaar.

Er werd idd gesteld dat ze het niet hadden afgelast maar uitgesteld en dat uitgesteld niet betekend dat je je geld terug kunt krijgen. De annuleringsverzekering bied geen dekking in dit geval, dat is alleen in geval van ziekte.

Iemand nu nog interesse om twee kaarten over te nemen met parkeerplek…😅

Erg teleurstellend en wat een amateurs daar in de organisatie, continu verkeerde verwachtingen worden er gemanaged. Wat moeten die schietbedrijven wel niet denken van deze soap.

Iemand nu nog interesse om twee kaarten over te nemen met parkeerplek…😅

Erg teleurstellend en wat een amateurs daar in de organisatie, continu verkeerde verwachtingen worden er gemanaged. Wat moeten die schietbedrijven wel niet denken van deze soap.
Ik bied 2 pakjes jumping jacks 😉

Jammer dat het zo loopt.. Je hebt goede hoop, probeert er positief naar te kijken maar dan valt het toch weer tegen.. Net mijn voetbalcluppie

net zoals iedereen bericht gekregen. Nu verzet naar mei volgend jaar.

Ik had 3 vip tickets aangeschaft op basis van de informatie die werd gegeven voor de eerste afgelaste show, het is me niet geheel duidelijk wat het VIP ticket nu inhoud.

Hoop dat de organisatie wat meer duidelijkheid verstrekt wat je precies krijgt voor +350 euro per kaart voor de show in Mei volgend jaar.

Er werd idd gesteld dat ze het niet hadden afgelast maar uitgesteld en dat uitgesteld niet betekend dat je je geld terug kunt krijgen. De annuleringsverzekering bied geen dekking in dit geval, dat is alleen in geval van ziekte.
Voor die prijs, krijg je een extra potje vasaline zodat het zachter aanvult dat je genaait word.

Ook ik ben teleurgesteld dat dit evenement niet door kan gaan. Dus de emotie achter vele voorgaande reacties begrijp ik wel.
Zeker omdat de communicatie niet overdadig is. Mijn gedachte is dat de liefhebbers/mensen achter de organisatie van dit evenement zich behoorlijk hebben verkeken op wat er allemaal komt kijken bij het organiseren van een dergelijk evenement. Het is in dit geval iets meer dan een ontbrandingsvergunning aanvragen voor een besloten evenement.

De ene plaats is de andere niet, maar er zijn dit jaar zeker 14 show in mei geschoten in Duitsland. Daarom ga ik niet mee in de vermeende vooropgezet en hou ik er vertrouwen in dat ik in mei 2025 naar een geweldig evenement ga.

Zit daar nog een limiet aan, zeg dat ze het 5 keer of 5 jaar aldoor verplaatsen :p

This will be our final attempt to hold the event. Should unforeseen circumstances arise preventing this date from succeeding, we will discontinue the event and initiate ticket refunds accordingly.
Ok prima dat staat dan. Ik hoop het toch mee te gaan maken, wordt lekker lange voorpret zo, programma is echt gruwelijk

Natuurlijk begrijpelijk om de teleurgestelde reacties van iedereen te lezen, er is zeker niet stilgezeten. Het is gewoon enorm ongelukkig dat de vergunning nog niet verleend was tot op heden mede dankzij de zomer vakantie. Je moet op een gegeven moment wat, het enige voordeel is dat er nu tijd genoeg is om alles optijd weer in orde te hebben. En zal de kaartverkoop pas weer beginnen als het weer helemaal rond is. Het is nog een eindje weg, maar het vuurwerk moet toch de lucht in, en het lange wachten gaat goedgemaakt worden op de dag zelf.

Natuurlijk begrijpelijk om de teleurgestelde reacties van iedereen te lezen, er is zeker niet stilgezeten. Het is gewoon enorm ongelukkig dat de vergunning nog niet verleend was tot op heden mede dankzij de zomer vakantie. Je moet op een gegeven moment wat, het enige voordeel is dat er nu tijd genoeg is om alles optijd weer in orde te hebben. En zal de kaartverkoop pas weer beginnen als het weer helemaal rond is. Het is nog een eindje weg, maar het vuurwerk moet toch de lucht in, en het lange wachten gaat goedgemaakt worden op de dag zelf.
Waarom is de optie om je kaart te annuleren er niet meer?

Back
Bovenaan