bruijntjeluc
VWC lid
nou heb volgens mij 1 geluk dat ik extra heb betaald om eventueel mijn geld terug te kunnen krijgen.. of zou ik daar dan ook weer pech bij hebben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat denk je zelf...nou heb volgens mij 1 geluk dat ik extra heb betaald om eventueel mijn geld terug te kunnen krijgen.. of zou ik daar dan ook weer pech bij hebben
Wij zijn genaaid, jij bent extra genaaidnou heb volgens mij 1 geluk dat ik extra heb betaald om eventueel mijn geld terug te kunnen krijgen.. of zou ik daar dan ook weer pech bij hebben
Vorige keer ging het met een ander event in de buurt ook niet door...Heel handig dit event op dezelfde dag vlakbij aldenhoven
Ik bied 2 pakjes jumping jacksIemand nu nog interesse om twee kaarten over te nemen met parkeerplek…
Erg teleurstellend en wat een amateurs daar in de organisatie, continu verkeerde verwachtingen worden er gemanaged. Wat moeten die schietbedrijven wel niet denken van deze soap.
Voor die prijs, krijg je een extra potje vasaline zodat het zachter aanvult dat je genaait word.net zoals iedereen bericht gekregen. Nu verzet naar mei volgend jaar.
Ik had 3 vip tickets aangeschaft op basis van de informatie die werd gegeven voor de eerste afgelaste show, het is me niet geheel duidelijk wat het VIP ticket nu inhoud.
Hoop dat de organisatie wat meer duidelijkheid verstrekt wat je precies krijgt voor +350 euro per kaart voor de show in Mei volgend jaar.
Er werd idd gesteld dat ze het niet hadden afgelast maar uitgesteld en dat uitgesteld niet betekend dat je je geld terug kunt krijgen. De annuleringsverzekering bied geen dekking in dit geval, dat is alleen in geval van ziekte.
Ik lig er niet wakker van hoor , maar wil graag weten wat ze nou precies bieden tov de eerder beloofde VIP extras.Voor die prijs, krijg je een extra potje vasaline zodat het zachter aanvult dat je genaait word.
Zit daar nog een limiet aan, zeg dat ze het 5 keer of 5 jaar aldoor verplaatsenvoor de gene met een annulerings verzekering. Deze telt dus niet omdat het evenement weer verplaatst is. En nog wel een doorgang heeft.
Ok prima dat staat dan. Ik hoop het toch mee te gaan maken, wordt lekker lange voorpret zo, programma is echt gruwelijkThis will be our final attempt to hold the event. Should unforeseen circumstances arise preventing this date from succeeding, we will discontinue the event and initiate ticket refunds accordingly.
Waarom is de optie om je kaart te annuleren er niet meer?Natuurlijk begrijpelijk om de teleurgestelde reacties van iedereen te lezen, er is zeker niet stilgezeten. Het is gewoon enorm ongelukkig dat de vergunning nog niet verleend was tot op heden mede dankzij de zomer vakantie. Je moet op een gegeven moment wat, het enige voordeel is dat er nu tijd genoeg is om alles optijd weer in orde te hebben. En zal de kaartverkoop pas weer beginnen als het weer helemaal rond is. Het is nog een eindje weg, maar het vuurwerk moet toch de lucht in, en het lange wachten gaat goedgemaakt worden op de dag zelf.