Pietje PYRO
VWC lid
Jammer? Zeker.Dat is toch te triest voor woorden? in het gunstigste geval
Spijtig? Ook.
Te triest voor woorden? Nee, dat vind ik een overdreven reactie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jammer? Zeker.Dat is toch te triest voor woorden? in het gunstigste geval
Ik heb een kaartje van iemand anders gekocht maar stel dat hij met zijn kaartje ook gewoon naar dat event gaat en ik daar geweigerd wordt omdat dit ticket al is gescand?Natuurlijk begrijpelijk om de teleurgestelde reacties van iedereen te lezen, er is zeker niet stilgezeten. Het is gewoon enorm ongelukkig dat de vergunning nog niet verleend was tot op heden mede dankzij de zomer vakantie. Je moet op een gegeven moment wat, het enige voordeel is dat er nu tijd genoeg is om alles optijd weer in orde te hebben. En zal de kaartverkoop pas weer beginnen als het weer helemaal rond is. Het is nog een eindje weg, maar het vuurwerk moet toch de lucht in, en het lange wachten gaat goedgemaakt worden op de dag zelf.
Zelfs via ticketswap al meerdere keren last van gehad.. Als het gewoon een pdfje is, dan is dat dus zeker een mogelijkheid. Of dat een kaartje 5x wordt doorverkocht. Via dit forum zou die kans hopelijk wel minimaal moeten zijn.Ik heb een kaartje van iemand anders gekocht maar stel dat hij met zijn kaartje ook gewoon naar dat event gaat en ik daar geweigerd wordt omdat dit ticket al is gescand?
Kan dit?
Helemaal mee eens, maar mijn bericht was meer gericht op de reactie die ik las over mensen die nu aangeven die datum niet te kunnen en aangaven niet te weten wat ze moeten of mogen doen.Dit valt inderdaad allemaal onder het consumentenrecht maar als je die weg wil bewandelen (wat mij op dit moment nog niet echt nodig lijkt) dan wens ik je veel succes om je geld terug te halen van een bedrijf in Hongarije (Pyrodise, Budapest, Honvéd u. 8, 1054, Hungary).
In het meest gunstige geval heb je een rechtsbijstandverzekering en keert de verzekeringsmaatschappij het uit omdat het bedrag te laag is voor ze om er tijd en moeite in te steken. Die kans lijkt me echter ook niet groot.
Ik zou je aanraden om gewoon rustig af te wachten en er voorlopig vanuit te gaan dat we volgend jaar gewoon een dikke show gaan zien. Zoals een wijs man ooit zei: "wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen".
Ik lees het niet als dreigen.Dreigen met rechtszaken, man man man, dat is pas te triest voor woorden. Kan je niet, verkoop je kaartje gewoon, meer dan genoeg mensen die er heen willen.
Stemmingmakerij noemen ze dat!
Heeft niets met dreigen te maken, misschien moet je leren begrijpend lezen. Ik zal je hier nogmaals mee helpen: Het is gericht aan de mensen die op de nieuwe datum niet kunnen en niet weten waar zij recht op hebben. Het is wel heel makkelijk om te zeggen verkoop je kaartje. Als consument in Nederland heb je bepaalde rechten en daar moet men gebruik van kunnen maken. Het is dus niet netjes van de organisatie om te zeggen dat zij geen restituties doen. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen misschien al hun vakantie gepland en geboekt hebben voor die periode, die mensen moeten ook gewoon hun geld kunnen terug krijgen.Dreigen met rechtszaken, man man man, dat is pas te triest voor woorden. Kan je niet, verkoop je kaartje gewoon, meer dan genoeg mensen die er heen willen.
Waar lees je dat?Dreigen met rechtszaken, man man man, dat is pas te triest voor woorden. Kan je niet, verkoop je kaartje gewoon, meer dan genoeg mensen die er heen willen.
Ik snap de frustratie goed, ik baalde zelf ook dat het weer was afgelast. Ik geloof gewoon echt niet in opzet of oplichterij, meer dat het door allerlei omstandigheden anders loopt dan gepland.Ik geloof er niet in dat er opzet zit om mensen op te lichten maar dat de organisatie zich enorm vergist heeft in het organiseren van zo’n event is wel zeker.
De wil om zo’n evenement te organiseren zal er vast zijn en gelukkig zijn er nog mensen die het proberen in deze tijd. Hopelijk hebben ze nu genoeg de tijd om alles te regelen en hebben zij goede contacten om met de overheid om te gaan in Duitsland.
We gaan het zien volgend jaar.
Realistische kijk en maakt het niet mooier, dat is wat ze bij Dirk Maas organisatie niet doen.Jij weet het wel goed te verkopen je kaartje!