Twisting Dahlias [Compound] *NIEUW 2025*

Ja, precies, stad Groningen. Weenie of het nog zin heeft voor laatste jaar dat uit te breiden. Stad zou leuk zijn, maar Winsum (en/)of Hoogezand mss meer oren naar. Als er nog een vertegenwoordiger langs gaat...
Doezum staat ie wel valt ook wel mee met de afstand vanaf grunn

Wederom een fantastisch mooi nieuw product (zoals ook vele anderen onder de vlag van GBV) en ik hoop dat dit filmpje ook maar enigszins in de buurt komt van de realiteit.
Na de enorme teleurstellende producten van vorig jaar bij zowel Evo als Pangu wacht ik toch echt even wat demo's af alvorens ik dit soort nieuwe artikelen durf te bestellen. Iets met een ezel en een steen...

Wederom een fantastisch mooi nieuw product (zoals ook vele anderen onder de vlag van GBV) en ik hoop dat dit filmpje ook maar enigszins in de buurt komt van de realiteit.
Na de enorme teleurstellende producten van vorig jaar bij zowel Evo als Pangu wacht ik toch echt even wat demo's af alvorens ik dit soort nieuwe artikelen durf te bestellen. Iets met een ezel en een steen...
De 2024-batches waren al een stuk beter over het algemeen, dus dat komt wel goed!

Ik voel deze doos niet echt.. het einde is opzich wel lekker maar voor de rest heb ik er weinig mee. Misschien dat deze op een demo mij wel kan overtuigen.

Doet me denken aan de oude favoriete box van Volt!, deze heeft direct mijn aandacht.
Het wensenlijstje is weer uitgebreid, deze houd ik in de gaten.

80 x het zelfde Nee dankje!! Ziet er wel mooi uit die spinners en die kleuren zo
idee is mooi. Bestee mijn budget liever aan boxen en cakes die divers 1,2,3 hup wat andere afwisseling

Back
Bovenaan