TheMelvinNL
VWC lid
@vanderelst gaat deze nu ongewijzigd binnenkomen nu het verbod op spinners niet doorgaat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eh, wat zeg je nou?Ja deze komt gewoon 1.4g op die doos geen kooi product had er wel 1.3 g op de doos gestaan
ik snap er niks van maar deze is met kooi anders en mag deze effecten wel gewoon zit toch in kooi zogenaamd nu mag het wel zonder kooi kooi mag dan weer niet ja zit toch deze effecten in ik snap er niks van effecten mag nu wel en andere gaas producten was geen probleem en die mogen weer niet nu sorry beetje off topic
Proost!Ja deze komt gewoon 1.4g op die doos geen kooi product had er wel 1.3 g op de doos gestaan
ik snap er niks van maar deze is met kooi anders en mag deze effecten wel gewoon zit toch in kooi zogenaamd nu mag het wel zonder kooi kooi mag dan weer niet ja zit toch deze effecten in ik snap er niks van effecten mag nu wel en andere gaas producten was geen probleem en die mogen weer niet nu sorry beetje off topic
Helaas ook nietJe kunt ook naar een St8tment dealer gaan en de Viva La Vida kopenvia vuurwerk.nl kun je goed zien welke dealer in je buurt één van de lijnen verkoopt
Oei pas op, je verliest wat! Hier:Ja deze komt gewoon 1.4g op die doos geen kooi product had er wel 1.3 g op de doos gestaan