Twilight

Vond deze in de straat super vet, vooral de harde burst (voor 25mm!) is mij bijgebleven.

Ja de effecten hebben geen lange brandduur, maar vind dat de lekkere burst hiervoor compenseert :)

Dit is gewoon een heerlijk blokje voor in de vooravond. De prijs is nu ook nog goed te doen tussen de 75/65 euro

Echt een geweldig bakkie dit, de burst is echt BIZAR voor 25mm! Zo heb ik hem ook in de straat ervaren.

Deze kwam érg goed uit de verf in Zoetermeer! Ontzettend harde dreunen! Fraaie diverse effecten en de fanshape salvo's zijn schitterende gelijkmatig. Daardoor oogt het geheel heel professioneel.
Aanrader!

Nooit echt opgevalle maar deze viel zeker op. Mooie prijs kwaliteit zeker in deze tijd.

Levens gevaarlijk ding!
Cake 1 klapte uit elkaar en de spinners vlogen alle kanten op.
Mooie cake maar gevaarlijke spinners

Toen ik het formaat zag verwachte ik er niet veel van. Gelukkig bewees hij het tegendeel. Hele goede box dit. Leuke effecten en de grote van de boeketten waren dus verrassend groot.

Heb deze ook voor een leuke prijs gekocht maar vind het echt een topbakkie, klein formaat maar gewoon dikke boeketten met goeie burst. Vind dit 1 van de toppers bij Wolff. En zijn oude advies prijs was ook helemaal prima voor wat je kreeg, helaas inmiddels flink duurder maargoed dat is met alles zo.

Back
Bovenaan