Twilight

Effecten en tempo zijn prima, al mogen ze in de Poema lijn best eens een /of iets meer een ander kleurtje toevoegen.

Mooie afwisselende compound. De tweede cake schiet snel en strak achter elkaar, de vertragingen vallen daarom wel een beetje op. Had hem op de demo in Zoetermeer gezien waar hij erg veel indruk maakte. In de straat viel het toch een beetje tegen, maar ik denk dat dat vooral komt door de wind die op dat moment erg opstak. Desondanks zeker geen spijt!

Zie op 1.25 na de Magic in the Air:

Vind het een mooie compound. Die fanshape's zo zijn echt een toevoeging, mooie kleuren en burst lijkt dik in orde.

Nu te krijgen voor 5 tientjes in Weert bij een winkel die 50 jaar bestaat. Kortingscode is op internet te vinden (staat in hun folder)

Voor 5 tientjes wel een no-brainer natuurlijk. Mits je in de buurt zit.

Ben wel benieuwd hoe die het in straat gaat doen hier. :)

Deze box had ik gewonnen op dit forum met deze winactie van Vuurwerkland.nl / Wolff.
Voorwaarde was dat er een filmpje van werd gemaakt, bij deze.
Wat mij opviel is dat de burst van deze box echt goed hard was en daardoor prima stand hield met de wind. De eerste twee cakes vond ik het mooist.

Prima box inderdaad.. Klapte goed hard en had mooie effecten. Helaas niet zoals de productvideo. Er moeten volgens de video namelijk spinners in zitten.. Teleurgesteld dat dit niet zo was! Zodoende ook zeker geen 100 euro waard.. Ik had hem gelukkig voor 60 euro.

In plaats van geen spinners had ik aan het begin een paar laag klappende bombettes die volgens mij nog wouden spinnen en daarna zaten er gewoon lege tubes in?

In plaats van geen spinners had ik aan het begin een paar laag klappende bombettes die volgens mij nog wouden spinnen en daarna zaten er gewoon lege tubes in?
Zo dat is een tegenvaller.
Ik had vorrig jaar deze ook en ging ook geheel fout
Vanaf het eerste schot klapte hij uit elkaar en het is een compound, dus was lang sterren koppen.
Heb deze hoe mooi die ook is dit jaar laten staan.
Jammer om te zien dat er nog steeds de zelfde soort foutjes in dit blok zit

Back
Bovenaan