Twilight

Lijkt me een gave box. Maar als ik de gehele lijn bekijk en de meningen, brengt het me toch weer aan het twijfelen!

Obsessed bijvoorbeeld. Skyward en Unforgettable zijn erg mager vind ik. Er zijn boxjes met dat kruitgewicht die toch heel anders presteren. Toch ga ik deze, samen met de Fire Festival een kans geven denk ik.

Laatst bewerkt:
Wat ik persoonlijk zelf vind is dat bij veel poema boxxe de effecten snel weg zijn, nu gaat dat bij de twilight net wat beter.

Wat ik persoonlijk zelf vind is dat bij veel poema boxxe de effecten snel weg zijn, nu gaat dat bij de twilight net wat beter.

Met die ogen nogmaals bekeken, en ik begrijp ook wel wat je bedoeld.
Ik heb hem via de China Red freak actie gekocht, en dat geld gaat het het vast wel waard zijn, net als de obsessed (hoop ik! :p )

Blijft een mooi concept van Wolff / China Red / Poema. Kleinere compounds, met verschillende shapes en een bonte selectie aan effecten. Misschien voor sommigen te chaotisch, ik vind het wel wat hebben. Zo heb je een heleboel 'instap-compounds' in de prijsklasse 50-75 euro, waar dit een mooi voorbeeld van is. Dikke boeketten, mooie waaiers, en een leuke prijs (zeker in de CR-freak actie :wink: )

Vinden jullie deze box Poema-waardig? En wat zou je nog meer van poema in de toekomst willen zien? Ik denk dat een paar Funke-achtige cakes zeker niet zouden misstaan in deze lijn!

is zojuist online gekomen, niet gekeken in hoeverre deze zelfde is / afwijkt van vorige filmpjes. het irrirante gejuich aan het einde is er iig wel uit

Geweldige bak! Mooie en grote boeketten voor het kaliber en prima afwisseling ook in shapes. Die moet ik echt hebben!

Nu toch wel een beetje spijt van dat ik deze dit jaar heb laten staan in de actie:frusty: komt prima over op de film.

Het kan mij niet echt bekoren. In de actie misschien het geld waard, maar vind dat de effecten regelmatig al weg zijn voordat ik er naar heb kunnen kijken. Wel leuke variatie.

Het kan mij niet echt bekoren. In de actie misschien het geld waard, maar vind dat de effecten regelmatig al weg zijn voordat ik er naar heb kunnen kijken. Wel leuke variatie.

Die mening deel ik helaas. Was vorig jaar erg enthousiast maar staat nu op de twijfel lijst..

Back
Bovenaan