Tweede Kamerverkiezingen 2025

Kan mij niet voorstellen dat de VVD een centrum links kabinet aan een meerderheid gaat helpen. Zou electoraal slecht zijn en ligt gevoelig bij de achterban.

D66, VVD, CDA is nog enigszins verenigbaar, maar dan staat de teller (nu) op 66. Kom je er toch 10 tekort.

Toch positief verrast over m’n partijtje VVD. Hopelijk houden ze voet bij stuk en hobbelen we richting D66 CDA VVD JA21

Heerlijk dat Timmerfrans er uit is

Vraag mij überhaupt af of D’66 en ja21 kunnen samenwerken gezien de verschillen. JA21 zit een beetje tussen de VVD en PVV in.
Ook helemaal eens, bovenstaande is even ervanuitgaande dat de samenwerking D66/JA21 überhaupt doorgang vindt.

Laatst bewerkt:
Zeker, maar een opening wordt door Ja21 al gegeven.. Ik denk echter dat D66 eerst ALLE andere opties zal proberen. Wellicht gaat men het niet eens via die boeg proberen

Het weglopen van de zelfbenoemde moraalridder zegt genoeg toch en dan Wilders overal op afbranden,sukkels stuk voor stuk,mijn (stem) advies is neem zelf de regie over je eigen leven dan weet je iig waar je aan toe bent

Zoals het filmpje van de SP jaren geleden al zei, Hans Brusselmans (= Frans Timmermans) doet het niet voor kruimels dus weg is ie.

Back
Bovenaan