Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Verkijk je niet op hoe belangrijk persoonljjke verhoudingen zijn, hoe triest dat ook is.Ik denk niet dat dat puur van de persoon Timmermans afhankelijk is. Op voorhand heeft de VVD gezegd niet met GL-PVDA in een kabinet te stappen.
Zitten? Handen uit de mouwen!zijn als er nou eens een kabinet komt wat ook serieus een tijd kan blijven zitten.
Mis je met de huidige uitslag nog 1 zetel.Hopelijk houden ze voet bij stuk en hobbelen we richting D66 CDA VVD JA21
BBB erbij. Maar denk niet dat D’66 dat ziet zitten omdat te veel naar rechts schuiftMis je met de huidige uitslag nog 1 zetel.
Exact. En Christelijke partijen en D66 is ook moeilijk gezien medisch-ethische vraagstukken.BBB erbij. Maar denk niet dat D’66 dat ziet zitten omdat te veel naar rechts schuift
Vraag mij überhaupt af of D’66 en ja21 kunnen samenwerken gezien de verschillen. JA21 zit een beetje tussen de VVD en PVV in.Exact. En Christelijke partijen en D66 is ook moeilijk gezien medisch-ethische vraagstukken.
Ook helemaal eens, bovenstaande is even ervanuitgaande dat de samenwerking D66/JA21 überhaupt doorgang vindt.Vraag mij überhaupt af of D’66 en ja21 kunnen samenwerken gezien de verschillen. JA21 zit een beetje tussen de VVD en PVV in.
Bedoel meer vanuit D66 dan JA21.
En die zijn historisch gezien op de hand van links.Kunnen we dadelijk nog wachten op alle briefstemmers...
Het weglopen van de zelfbenoemde moraalridder zegt genoeg toch en dan Wilders overal op afbranden,sukkels stuk voor stuk,mijn (stem) advies is neem zelf de regie over je eigen leven dan weet je iig waar je aan toe bent