Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is altijd zo...Dan moeten ze eerst 76 mensen vinden die met elkaar door een deur kunnen….
Nederland heeft niets te zoeken bij die clown. Ver van weg blijven.Premier Jetten mag op bezoek bij Meneer Trump. Dat worden geniale beelden![]()
Zo is t!Heel eerlijk gezegd maak het voor mij persoonlijk allemaal geen malle moer uit ,wat,wie of wie niet
Mijn hele leven heeft er geen enkele politieke partij iets veranderd aan mijn dagelijkse leven,niet in positieve als in negatieve zin ,ik zorg wel voor mezelf en mijn eigen omgeving,en wat moet dat moet ,en wat er moet komen komt er
CDA heeft zijn/haar stemmen van ex NSC stemmers te danken.Verrassend dat alle relatief midden partij zo groot zijn.. CDA en D66 enorme winsten. Kijken waar het schip strandt
Tuurlijk maar nu liggen de partijen plus de aantallen erg ver uit elkaar.Dat is altijd zo...
En zo snel al.Daar gaat Frans!
Denk dat we er met D66 als grootste partij wel vanuit kunnen gaan dat het vuurwerkverbod tegengas geven
Mwah. D66, VVD, CDA, Ja21Tja en nu… formatie word natuurlijk helemaal niets.
Daar houdt D66 niet meer zo van nadat het 2 keer een (voor hen) onwenselijke uitslag opleverde...Hey, look on the bright side.
D66 wilt overal referenda over. Referendum vuurwerkverbod, iemand?
Klopt. Van oudsher was een pijler van de partij de volksreferenda, maar dat is al voorbij, bleek in de praktijk toch niet heel verstandig (joh)Daar houdt D66 niet meer zo van nadat het 2 keer een (voor hen) onwenselijke uitslag opleverde...
Hey, look on the bright side.
D66 wilt overal referenda over. Referendum vuurwerkverbod, iemand?