Tweede Kamerverkiezingen 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
vgm zeiden ze ook nog "voor elk extra huis dat we bouwen, kan er een extra gezin naar nederland toe." dus dan houd je nog steeds dezelfde woningnood 🤣
Idd met de hoeveelheid mensen die jaarlijks Nederland binnen wandelen heb je over 5 jaar weer 10 nieuwe steden nodig hahaha. Het ergste vind ik dat er partijen zijn die gewoon de boeren de schuld geven en dat niemand ziet dat er zo dadelijk keiharde diefstal en dwang plaats gaat vinden tegen de boeren om hun land te onteigenen. Oa het betoog je van partij voor de dieren.

En de garantie dat ze ook ontkiemen en dat er ook wat "te oogsten" zal zijn,is net zo groot als de kans dat we het kwartje van kok ooit nog terug gaan krijgen,ofwel 0% :bonk:

Voor wie niet weten waar het over gaat,dat kwartje van Kok,google en zoek maar is op internet,dat was 1 v/d 1ste keren dat het volk gevraagd werd extra geld te leveren met de belofte van heel politiek den haag dat we het zouden terug krijgen,en we wachten er nog steeds op.
1 v/d 1ste keren (dat ik me kan herinneren)dat de politiek besloot om hun belofte naar het volk te breken,en sindsdien is het de normaalste gang van zaken daar om te blijven doen maar dan met zowat elke belofte.
mbt de zaadjes ,als je niet weet wat je doet of hoort te doen wordt alles moeilijk in het leven he :bonk:;) en kok mag ze kwartje houden hoor,mis het niet

mbt de zaadjes ,als je niet weet wat je doet of hoort te doen wordt alles moeilijk in het leven he :bonk:;) en kok mag ze kwartje houden hoor,mis het niet
Dat is waar,anderzijds,als de kwaliteit k*t is,dan komt er zelfs met kennis nog niks zinnigs uit ;)
Wat betreft dat kwartje,als je er inflatie en rente bij op zou tellen,dan is t echt geen kwartje meer waar we over lullen :d

JA21 is op veel punten gematigder dan gekke Geert, sociaal enonomisch meer overeenkomstig met de VVD en bijboorbeeld migratie richting de PVV. Tussen de VVD en PVV is een meer dan prima plaatsing.
en wordt niet op voorhand uitgesloten door de rest ,dat is wellicht het meest belangrijke in dit geval

en wordt niet op voorhand uitgesloten door de rest ,dat is wellicht het meest belangrijke in dit geval
Als er meer links en middenpartijen in de tweede kamer zitten dan rechts dan kan je nog zo veel zetels hebben; als niemand met je wilt regeren dan heb je geen poot om op te staan. Democratisch? Nee, vind ik niet echt.

Inmiddels zou ik d66 ook accepteren (liefst over centrum rechts; cda, vvd, ja21) en vooral benieuwd of zij er wel wat van bakken over verloop van tijd. VVD was er enkel voor de rijken; dus heel benieuwd of d66 de mensen wat meer naar elkaar krijgt.

En de garantie dat ze ook ontkiemen en dat er ook wat "te oogsten" zal zijn,is net zo groot als de kans dat we het kwartje van kok ooit nog terug gaan krijgen,ofwel 0% :bonk:

Voor wie niet weten waar het over gaat,dat kwartje van Kok,google en zoek maar is op internet,dat was 1 v/d 1ste keren dat het volk gevraagd werd extra geld te leveren met de belofte van heel politiek den haag dat we het zouden terug krijgen,en we wachten er nog steeds op.
1 v/d 1ste keren (dat ik me kan herinneren)dat de politiek besloot om hun belofte naar het volk te breken,en sindsdien is het de normaalste gang van zaken daar om te blijven doen maar dan met zowat elke belofte.
Sinds medio 2022 eindelijk terug met het kwartje accijnskorting. Maar let wel, slechts tijdelijk zolang het verlengd blijft worden. Met de aanstaande miljonairscoalitie zal dat per 2027 wel verdwijnen.

Geloof je toch zelf niet? VVD centrum rechts, JA21 nog rechtser en PVV extreem rechts 🤗
Ja dat geloof ik zeker wel. Dit gaat toch maar over 1 standpunt en dat is asiel/migratie. Zo werkt het natuurlijk niet. Snap dat de PVV een 1 kwestie partij is, maar je kan toch niet alleen maar naar dat punt kijken.

Bovendien zit JA21 op dat vlak gewoon op schoot bij de PVV, lees de partijprogramma’s er maar op na

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan