Tweede Kamerverkiezingen 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op welke punten zouden de PvdA en VVD elkaar kunnen vinden? VVD zou echt niet geloofwaardig zijn als ze nu toch samen gaan regeren

ik heb zelf ook het idee dat er nog een andere reden is dat fransie er vandoor is. Er is nu een onderzoek naar het green deal schandaal waarin hij in verwikkeld is (duitsland heeft een officieel onderzoek ingesteld naar hem.)

die kan je gewoon online bestellen hoor die zaadjes :bonk: :thumbsup:
En de garantie dat ze ook ontkiemen en dat er ook wat "te oogsten" zal zijn,is net zo groot als de kans dat we het kwartje van kok ooit nog terug gaan krijgen,ofwel 0% :bonk:

Voor wie niet weten waar het over gaat,dat kwartje van Kok,google en zoek maar is op internet,dat was 1 v/d 1ste keren dat het volk gevraagd werd extra geld te leveren met de belofte van heel politiek den haag dat we het zouden terug krijgen,en we wachten er nog steeds op.
1 v/d 1ste keren (dat ik me kan herinneren)dat de politiek besloot om hun belofte naar het volk te breken,en sindsdien is het de normaalste gang van zaken daar om te blijven doen maar dan met zowat elke belofte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan