• BELANGRIJK!

De media maakt graag gebruik van aannames, vaak kloppen feiten niet en worden onderwerpen en stellingen op een andere manier opgesteld waardoor vuurwerk sowieso negatief in de media komt. De media kan flinke ergernissen opleveren, maar alle media mag en zal geplaatst blijven worden, of het nu positief of negatief is m.b.t. vuurwerk.

Er zijn de laatste jaren tal van discussies op het forum ontstaan bij nieuws over verkeerd gebruik, gevaar, vernielingen en overlast waarbij de sfeer onderling ook vaak gespannen werd. Wij zullen vanaf dit jaar ook strenger toezien op de sfeer in de topics en waar nodig waarschuwen en topics sluiten.

Tweede kamer blijft voorlopig tegen een algeheel vuurwerkverbod.

Het beste nieuws van het jaar nu al! Wel ligt er natuurlijk een uitdaging bij het @HVLV om de tendens te doorbreken dat we niet elk jaar in deze discussie zitten.
Hardere aanpak tegen mensen die geweld plegen met vuurwerk tegen mensen tijdens de jaarwisseling en dit samen met de politiek te bereiken zodat men eindelijk op 1 lijn zit.

Het beste nieuws van het jaar nu al! Wel ligt er natuurlijk een uitdaging bij het @HVLV om de tendens te doorbreken dat we niet elk jaar in deze discussie zitten.
Hardere aanpak tegen mensen die geweld plegen met vuurwerk tegen mensen tijdens de jaarwisseling en dit samen met de politiek te bereiken zodat men eindelijk op 1 lijn zit.
Ik denk dat (wij) en HVLV de komende weken echt nog keihard zullen moeten door strijden, ik denk dat het echt nog niet gedaan is, ik denk dat de komende weken nog het nodige voorbij gaan zien komen in de media

Pfff, oofje van de naald, dankzij VVD.

Maar nu, als men zich nog net zo achterlijk gaat gedragen op straat, kan het volgend jaar (weer) zomaar écht voorbij zijn!

Dus alsjeblieft, laat het zware knalvuurwerk achterwege, jongens! En zeker niet buiten de toegestane tijden!
En nee, kat- en muisspel met de politie is niet stoer of leuk maar fokking kinderachtig. Grow the fuck op! Als je vuurwerk naar welk mens of dier dan ook gooit, hebben ze wat mij betreft het recht een knieschijf aan gort te schieten. Als je 't naar mij of m'n kat zou flikken, liep je iig niet weer.

Dus gedraag je, je hebt het lot van alle vuurwerkliefhebbers in handen. En ja, er schort aan meer kanten van alles aan, en van alles zou moeten kunnen, maar je leeft met verschillende type mensen in een overvolle samenleving, dus neem je verantwoordelijkheid...alsjeblieft....?

Wil het toch wel even kwijt.... in corona werd er eerst ook een nieuwsbericht verspreid dat de verkoop gewoon door ging om vervolgens een dag later een bericht na buiten te komen dat de verkoop toch niet doorging.

Ik hoop ntuurlijk dat ik het compleet mis heb maar ergens bekruipt me dat gevoel weer.

Wil het toch wel even kwijt.... in corona werd er eerst ook een nieuwsbericht verspreid dat de verkoop gewoon door ging om vervolgens een dag later een bericht na buiten te komen dat de verkoop toch niet doorging.

Ik hoop ntuurlijk dat ik het compleet mis heb maar ergens bekruipt me dat gevoel weer.
Hallo, mogen we op z'n minst de rest vd dag bescheiden euforisch doorbrengen svp?

Back
Bovenaan