Black Dragon
VWC lid
Schitterend!!! Ik heb een euforische schrijfwijze hier op het forum, dus dit is voor mij al een paar extra uitroeptekens waard!!!!! !!!!! Hulde aan iedereen en bedankt voor de morele steun tot nu toe!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wordt fail want het wordt niet opzettelijk gedaan om vogels te storen. En te storen zoals aangewezen in de Vogelrichtlijn gaat om bescherming ihgv van broeden of overleven in de winter. En ze broeden niet in de winter, en met de warme winters heeft geen vogel van dat kwartiertje opvliegen (wat onderzocht is) nadeel te ondervinden. Sterker nog; zelfs in het broedseizoen bleek broedsucces niet verslechterd door vuurwerkshow vlakbij. Bij voorbaat kansloos dit.
Vreemde voetnoot ook, ik verwacht daar een bron voor hetgeen wat geclaimd wordt. Sluit me verder aan bij Richardus, die er meer kaas van lijkt te hebben gegeten dan ik.
Dit kun je vergeten. Links zal bij schakelen met alle negatieve berichtgeving in aanloop naar het debat over de initiatiefwet over 2 weken. Ze moeten VVD en/of NSC overhalen.Hopelijk stopt nu ook de negatieve berichten over vuurwerk. Positief is wat we nodig hebben. Veel actie goed vuurwerk
Wtf is dat jouw nieuwe stopwoordje? Narcist?Narcisten zullen tot de dood door blijven vechten tot ze krijgen wat ze willen. Dus de strijd zal nooit voorbij zijn helaas. Maar wij, mensen met wel een ziel/hart/hersenen hebben weer een overwinning geboekt. Dat is tenminste positief.
Me too.Ik heb Dhr. Van Nispen van de SP ook een compliment gestuurd. Had ook een heel duidelijk verhaal en bovendien een cruciale speler aan de linkerzijde.
Ik schreef Van Nispen zojuist dat ik een bloedhekel heb gekregen aan elitair links.Ze doen het gewoon in de 2e kamer, beweren dat er ledematen moeten worden geamputeerd veroorzaakt door legaal F2 vuurwerk. Wat een leugenfabriek!
Ja vreemd ind, maar wel opvallend. Wellicht een kijkje in de kaarten die ze willen spelen.Vreemde voetnoot ook, ik verwacht daar een bron voor hetgeen wat geclaimd wordt. Sluit me verder aan bij Richardus, die er meer kaas van lijkt te hebben gegeten dan ik.
Hartelijk dank voor uw e-mail. Dat waardeer ik.Ik schreef Van Nispen zojuist dat ik een bloedhekel heb gekregen aan elitair links.
Bohja wat een irritante vrouw was dat! Caroline sprak top als eens van ons! En zo waren er nog een paar goedeNiet helemaal helaas, maar wat ik zag is soms echt niet te geloven. Bizar hoe slecht ze op de hoogte zijn. Helemaal die blonde dame in het begin, bah, wat een naar persoon met haar irritante trekjes.