Tweede kamer blijft voorlopig tegen een algeheel vuurwerkverbod.

Voor PvdD (3 zetels) is er maar 1 belang wat het vuurwerkverbod betreft en dat is het belang van de dieren.

De politie komt echt niet op plek 1.

Ik stoorde me meer aan die Kostic. Die loopt gewoon leugens te verspreiden. Ik volg haar ook wel eens in commissiedebatten maar je merkt dat er activistisch links in zit. Provoceren en niet houden aan de regels

Ik stoorde me meer aan die Kostic. Die loopt gewoon leugens te verspreiden. Ik volg haar ook wel eens in commissiedebatten maar je merkt dat er activistisch links in zit. Provoceren en niet houden aan de regels
Als links een doel heeft heiligt dat in hun ogen alle middelen.

Ik volg het met een schuin oog, politiek is als het weer. De wind draait en ineens op 30 dec ligt er alsnog een verbod. Dus maak me niet druk, trek mijn plan naar gelang de situatie. Voor nu is het prima zo

Ook grappig: nee is nee totdat een politiek standpunt geen draagvlak vindt, dan blijven we aanranden 😂

Een deel waardoor van het verbod wat ik de maak is en wat er binnen nu en paar jaar komt ligt ook veel aan de slachtoffers.
Ik zie veel compilaties op Yt en veel dragen geen vuurwerkbril.
Tis een kleine moeite kost ook geen drol maar kan de traditie is redden.tis het niet alleen maar wel een groot deel.

Dus wees verstandig en geld ook voor omstanders zet een vuurwerlbril op.

Laatst bewerkt:

1. Deze wet is niet meer relevant/ in werking volgens gevonden bronnen.
2. artikel 3.1 lid 4 is een aanvulling op lid1 en gaat over het verstoren van vogels op het verbod op het vangen of doden.

Er is toch wel een zeer belangrijk stuk extra context weggelaten bij die zgn. oproep ;)

1738149600303.png

1738149792828.png

1738172445704.png

1738172285025.png

Altijd gemakkelijk om relevante informatie weg te laten en te gebruiken voor een ander doel..

Net zoals RTL4 heeft gedaan met die zgn. bommenexpert A(d)tje van Riel die een bengaalse fakkel van China Red afsteekt en dan beweerd dat er wel 25GR NEM supergevaarlijke stof in zit (waarbij de compositie details en de ontbrandingssnelheid van de stof bewust niet worden benoemd).

bronnen:

:thumbsdown:

Laatst bewerkt:

Vanaf : 3:05

De verslaggeefster benoemd dat de ziekenhuizen de handen vol hadden met vuurwerk slachtoffers waarna de zorgmanager van het ziekenhuis benoemt dat het mee viel en een nacht uit het boekje was.

Ten overvloede, iedereen kent dit soort voorbeelden wel maar toch..

Hoe meer van deze beelden en statistieken hoe beter. fijne nuchtere man ook in bovenstaande beelden.
Er is genoeg over te vinden voor wat het waard is, hieronder nog 1: (oorspronkelijke uitzending was in juni een aantal jaren terug) in deze video worden cijfers ontkracht door onder andere oud politie medewerkers en iemand van de NOS.

Goed nieuws maar het word volgend jaar gewoon weer met zn allen billen knijpen in januari / februari. Wij kunnen nu juichen en bestellen!:D

De linkse hetze tegen vuurwerk zal gewoon blijven!

Korte statusupdate vanuit ons.

Goed nieuws maar het word volgend jaar gewoon weer met zn allen billen knijpen in januari / februari. Wij kunnen nu juichen en bestellen!:D

De linkse hetze tegen vuurwerk zal gewoon blijven!
Ik wil je niet van je roze wolk afschieten, maar waak voor euforie er is nog totaal niks zeker, die ratten in de politiek kunnen nog draaien.

Ik wil je niet van je roze wolk afschieten, maar waak voor euforie er is nog totaal niks zeker, die ratten in de politiek kunnen nog draaien.
Kijk uit want ik gooi zo cobras vanaf mijn roze wolk naar je toe hahaha

Klopt, ik zag alleen de headliner maar definitief is over een paar weken. Vermoed dat we dit jaar op het haartje de dans gaan ontspringen.

Kijk uit want ik gooi zo cobras vanaf mijn roze wolk naar je toe hahaha

Klopt, ik zag alleen de headliner maar definitief is over een paar weken. Vermoed dat we dit jaar op het haartje de dans gaan ontspringen.
Hahaha.

Denk dat het zenuwslopend spannend gaat worden, HVLV verricht goed werk en die waren wel redelijk positief gestemd dus hoop dat het inderdaad 1 jaartje los loopt

Er is genoeg over te vinden voor wat het waard is, hieronder nog 1: (oorspronkelijke uitzending was in juni een aantal jaren terug) in deze video worden cijfers ontkracht door onder andere oud politie medewerkers en iemand van de NOS.

Ik heb ik mijn achterhoofd al langer de gedachte dat de oproep van de politie om een verbod helemaal niet zozeer gaat om een verbod maar dat het een joker is voor de onderhandelingspositie om andere middelen af te dwingen. Wellicht richten ze dus dus op de politiek dat die geen verbod instellen (want zelf weten ze ook dat het niet praktisch echt haalbaar is) maar dat de politiek dan wel extra personeel/geld/middelen toestaat.

Ik verwacht dat het offensief vanuit links gewoon verder gaat! Die laten het er niet bij zitten nu ze zover gekomen zijn! Die houden voet bij stuk! Aan ons om de verdedigingslinie in tact te houden!

Die linkse etters blijven doordrammen totdat ze hun zin hebben, dan zoeken ze weer iets anders waar ze jaarlijks tegenaan kunnen schoppen.
Er zijn allerlei linkse activistische groepjes die hiermee bezig zijn.

Back
Bovenaan