[Tsjechië]

Wat ik mij afvroeg, liggen daar de grote knallers ook gewoon open en bloot in de kramen. Of is het niet zoals in polen?

Wat ik mij afvroeg, liggen daar de grote knallers ook gewoon open en bloot in de kramen. Of is het niet zoals in polen?

Jep die liggen gewoon open in de kramen volgens mij, kijk maar naar de filmpjes op de vorige pagina daar staat het ook allemaal open

Jep die liggen gewoon open in de kramen volgens mij, kijk maar naar de filmpjes op de vorige pagina daar staat het ook allemaal open
Formuleer mijn vraag eigenlijk niet zo goed, zijn daar op de markten de zelfde grote klappers te vinden.
zoals c6 imitatie, lupo's en cipolla ect.

Nee geen foto's in de winkel gemaakt, had niet het idee dat dat op prijs zou worden gesteld... Misschien binnenkort in een andere winkel. En collectiefoto kan ik wel maken, maar volgende week als ik thuis ben pas uploaden. Ik zal kijken of ik in de volgende winkel foto's mag maken. :)

Nou, vandaag in de 2e winkel geweest: OHŇOSTROJE Krupička. Het was een zeer mooie winkel met heel veel producten. Het stond allemaal netjes uitgestald op planken, en je kon alles zelf pakken. Ook werden in deze winkel airsoftguns verkocht, maar hier heb ik niet echt naar gekeken.

Bekijk bijlage 19239

Hier een foto van de winkel. Sorry dat de kwaliteit niet echt goed is, heb ze even snel met mijn telefoon gemaakt.

Bekijk bijlage 19240

Heb nog een paar foto's gemaakt, alleen het lukt met mijn telefoon gewoon voor geen meter met uploaden, dus die komen een andere keer. Ook zie ik nu dat de foto van de winkel op de kop staat :p Kan een mod dit wijzigen of moet ik dat thuis op de computer doen?

Ja dacht ik al, hier nu ook niet meer. Toch niet helemaal goed gegaan vanaf mijn telefoon dus... Zal het binnenkort veranderen :)

Rond 9 augustus ben ik tijdelijk in Klení.
Zijn er hier goede speurders die voor mij een bereikbare winkel willen/kunnen vinden? ^^

Heb ff gekeken, maar Klení is echt een gehucht van niks. Kon geen vuurwerkwinkels in de buurt vinden...

Back
Bovenaan