HesselAppieDeDerde
VWC lid
Wij gaan zo in de voorjaarsvakantie op wintersport naar tsjechie in lipno en ik vroeg me af of daar ook vuurwerk winkels in de buurt zijn. Als je dit weet reageer dan ff.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wij gaan zo in de voorjaarsvakantie op wintersport naar tsjechie in lipno en ik vroeg me af of daar ook vuurwerk winkels in de buurt zijn. Als je dit weet reageer dan ff.
Tip: zoek met http://maps.google.nl
Ga naar Praag (Praha) in de kaart, zoom uit totdat je de hele stad ziet.
Typ dan het volgende woord in de zoekbalk van google maps: ohnostroje
Krijg je een lijstje van minimaal 7 locaties...
2e zoekopdracht: pyrotechnika
Nogmaals (deels dezelfde) locaties.
Er is genoeg, overal. Ga gewoon op onderzoek uit.
Zit je in het Reuzengebergte, dan is in Vrchlabi soms nog wat te krijgen bij de vietnameesjes. Beter is het doorrijden naar Nova Paka (Vrchovina). Daar zit een echte vuurwerkwinkel (die niet op internet of op google maps te vinden is, maar zit aan de weg met grote spandoeken, zie streetview linkje..)
https://www.google.nl/maps/@50.5048...ata=!3m4!1e1!3m2!1set3JwPEGDkcWwot4D0DHeg!2e0
Extra sortimet: groot assortiment
Super ceny: super goedkoop.
Het huis is nu verder afgebouwd en het weggetje er naartoe is nu ook beter. Het blijft trouwens in de binnenlanden. Vanaf Vrchlabi is het nog een 30 tot 40 minuten rijden!
Ik rij er elk jaar 2x langs(maar niet om vuurwerk te kopen)
Is die winkel in Nova Paka zomers ook open. Over twee weken ben ik daar in de buurt op vakantie en het is natuurlijk interessant om even te kijken daar.
Mvg, Martin
Sandorvdl
Ik ga dit jaar naar harachov in tsjechie, weet iemand waar je daar aan vuurwerk komt?
Klein winkeltje, helemaal gevuld met vuurwerk. Hij is het hele jaar open.
Adres: Dufitoys sro, Josef Dufek, Nová Paka - Vrchovina 171
email: [email protected]
Ik wil dit jaar naar praag, maar je kunt zeker niks bij potucky de grens mee over nemen? 500gr voor een tientje en andere prijzen is een schijntje
Voor zover ik weet kan dat juist heel goed. Bij Potucky zou je bij een eventuele controle (welke kans nihil is) nog alle kanten op in tegenstelling tot bijv. Hohenwutzen. Ik zou het gewoon doen!![]()
Je bedoelt die zijwegen daar? Ik denk dat je in de zomer juli/aug meer controles hebt dan de winter?
Inderdaad veel meer omwegen en meer uitgestrekt gebied daar. Algemene controles je heb misschien wel weer kans op ja in de zomer met al die toeristen. Er gebeurt daar behalve zwaar vuurwerk verhandelen natuurlijk wel meer wat niet pluis is en wettelijk niet mag op die Aziatische markten!![]()
Voor zover ik weet kan dat juist heel goed. Bij Potucky zou je bij een eventuele controle (welke kans nihil is) nog alle kanten op in tegenstelling tot bijv. Hohenwutzen. Ik zou het gewoon doen!![]()