[Tsjechië]

is dat te doen nu rond deze vakantie tijd ? kan je gewoon zo de grens over rijden bij potucky naar duitsland zonder controle ? en is er genoeg te krijgen op de markt rond deze tijd ?

Welkom op dit prachtige forum! Op YouTube staan vele filmpjes van meerdere gasten die daar zijn geweest. Ja, zolang je dit voor december doet kan dat gewoon zeker.

Er is genoeg te krijgen op de markt, veel van het echt interessante zware spul ligt echter wel achter allerlei verscholen luikjes en deurtjes. Gewoon zeggen dat je een serieuze liefhebber bent van zwaar vuurwerk en ze helpen je al gauw verder. Met vriendelijkheid en je beste Duits opzetten kom je een heel eind.

En vergeet vooral niet flink af te dingen want die Aziaten proberen je uiteraard flink op te lichten! :wink:

De rest moet je maar even aan de YouTubers vragen die daar geweest zijn, op dit forum houden ze niet zo van zwaar illegaal spul!

is dat te doen nu rond deze vakantie tijd ? kan je gewoon zo de grens over rijden bij potucky naar duitsland zonder controle ? en is er genoeg te krijgen op de markt rond deze tijd ?

Ik ben een jaar of wat naar zo'n markt geweest.
Maar we werden over de grens van Duitsland wel gecontroleerd.
We hadden niets gekocht en ik denk dat ik ook niet opviel samen met mijn ouders.

Back
Bovenaan