Triple X

Ik snap dit niet. Ik heb de Kingstown Hangover gehad en dat is een 2 Kg NEM blok. NIks aan hoeven doorverbinden. Ik begrijp je vast verkeerd.

Ik snap dit niet. Ik heb de Kingstown Hangover gehad en dat is een 2 Kg NEM blok. NIks aan hoeven doorverbinden. Ik begrijp je vast verkeerd.

klopt, compounds mogen tot 2 kilo, daar boven moeten het 2 losse compounds worden.
aangezien de Triple X meer is dan 2 kilo, zijn het dus 2 compounds.

Vorig jaar nog afgestoken voor 155 eu. Zie hem nu in het zuiden voor voor 240 staan. Is goedkoopste wat ik ben tegengekomen. Heb net jankend afgerekend Gheheh :cry::tongue2:

Net eens teruggelezen hoe de 2022 batch voor velen tegenviel. Ben daardoor benieuwd hoe de 2023 batch gaat zijn haha. Blijft toch spannend om dure boxen aan te schaffen terwijl je altijd het risico houdt dat het tegen kan vallen...

Enig verschil overigens met Crown Majestic? ik zie beide bakken voor het zelfde geld staan, en neig naar Majestic vanwege de slechte 2022 batch van triple x

Enig verschil overigens met Crown Majestic? ik zie beide bakken voor het zelfde geld staan, en neig naar Majestic vanwege de slechte 2022 batch van triple x

Crown Majestic is volgens mij gelijk aan de Armageddon. Die heeft andere effecten in de schoten. SLechte batch of slecht weer?

Hier de Armageddon tijdens het "lekkere weer" van 22/23...En jawel: ook deze bak wordt echt weggeblazen door de wind. Ziet er niks beter uit dan de Triple X en heel wat andere mooiere compounds

Van t weekend deel 2 van triple x batch 2022 gezien en idd zoals velen al eerder aangaven, het viel tegen. Burst was op zich lekker hard maar de effecten en spreiding niet. Halverwege dacht ik dat t 20mm was. Echt jammer want filmpjes van eerdere batches laten zien wat voor mooi product het was. (Alleen deel 2 omdat het doorverbinden in het donker toch lastiger bleek:)

Van t weekend deel 2 van triple x batch 2022 gezien en idd zoals velen al eerder aangaven, het viel tegen. Burst was op zich lekker hard maar de effecten en spreiding niet. Halverwege dacht ik dat t 20mm was. Echt jammer want filmpjes van eerdere batches laten zien wat voor mooi product het was. (Alleen deel 2 omdat het doorverbinden in het donker toch lastiger bleek:)
Heeft met de wind te maken . Iets met appels en peren vergelijken. Windkracht 5 ,6 of hoger of windkrachht 2 a 3...

Hierbij een filmpje van de 2022batch met wat windstiller weer.

Ik snap niet heel goed hoe je in 2023 nog zo'n vreselijke beeldkwaliteit voor elkaar krijgt. Maar goed, wel bedankt voor het filmen. Hier inderdaad weinig wind en ook her en der in mijn ogen duidelijk mindere effecten. Jammer dat het wel vaker zo is dat een fantastisch mooie bak door de producent (deels) om zeep wordt geholpen. Ik las dit ook over Code Red, wat naar het schijnt een aanfluiting is. Als dit niet aan een slechte camera ligt dan is Triple X van een regelrechte topbak gedegradeerd naar eentje die aan de huidige prijzen het geld niet meer waard is. Erg jammer.

Als 1 van de laatste blokken hier geschoten, flinke wind en begon te regenen ook. Had m achteraf wellicht beter kunnen laten staan. Schoot nog flink door in deel 1 maar weer wat pauzes in deel 2. Deze wil ik graag nog een keer meemaken met goed stookweer, want het blijft een gruwelijk dik blok.

Bekijk bijlage 71002

Bekijk bijlage 71003

Bekijk bijlage 71004

Bekijk bijlage 71005

Dit is duidelijk batch 2022 en nu vind ik 'm zeker gezien de wind echt weer wel goed. Deze staat bij een van mijn maats en wij hebben dus met zekerheid batch 2022 maar laten staan. Als het goed is vieren we het dit jaar weer samen (staat wel vast) en nou maar hopen op veel minder wind.

Back
Bovenaan