Triple X

Jammer, ik heb 'm al. Als dit echt klopt dan is vuurwerk dus ook een artikel waar je echt niet op kunt vertrouwen. Ik schoot wel de Prototype X van Surex, die viel ook tegen. Was ook wel op het winderigste moment van de avond geschoten. Maar vlak ervoor de Extreme Tsunami geschoten en die was toch echt heel wat dikker. De SUpercharged sensation vond ik toch de mooiste box.
Maar Triple X keek ik heel erg naar uit. Heb de 2022 Batch en dat lijkt nu toch echt een aanfluiting. Is er een goede reden waarom dit zo achteruit kan hollen? Toch te vochtig? Want voor een leverancier heeft het heel weinig nut om mensen teleur te stellen...Dus dat zullen ze echt niet bewust doen.

Voor 150 is dit gewoon een prima box. Veel meer vind ik deze ook niet waard dan zijn er betere keuzes.

Hier stond voor 150 een oude, overduidelijk presteerde die veel beter dan op jullie filmpjes. Die oude zou ik zo weer kopen voor een goede prijs maar als je 280 hebt betaald voor slappe hap dan zou ik niet blij zijn.

Valt me op dat de burst er bij jullie gewoon minder is, er zitten genoeg sterren in. Hadden jullie een kooi eromheen?

De box waar ik het meeste naar uitkeek. Op verschillende demo's was deze ontzettend dik. Helaas vond ik deze 2022 batch wel een stuk minder, maar zeker niet slecht.

De box waar ik het meeste naar uitkeek. Op verschillende demo's was deze ontzettend dik. Helaas vond ik deze 2022 batch wel een stuk minder, maar zeker niet slecht.

Ik heb een vermoeden dat 25 mm kaliber veel meer last heeft van de wind dan 30 mm. Al mijn 30 mm bakken hielden zich goed staande. Alles waar ook 20-25 mm in zat minder. Zo viel bij mij Prototype X, toch ook niet het minste bakje, ook al tegen.
Uitzondering is dan weer wel Alpha Adrenaline die zich goed hield.

Maar goed: ik zie de effecten hier toch prima starten en dan snel verwaaien dus hopen dat we de juiste gok hebben genomen en deze niet hebben afgeschoten. Is dit alleen 25 of ook 30 mm. Kan het normaal wel voelen maar deze staat 65 km verderop. Is dit allemaal 25 mm of ook 30 mm? Anders is ie echt niet te best helaas maar nog steeds niet slecht.

Doet me al met al denken aan mijn Adrenaline qua effectduur/grootte. Nog niet slecht.

Is ook de combi dan die daar debet aan is denk ik, namelijk goud effecten + 25mm.

Evo Force One is puur 25mm, heeft behoorlijk wat goudeffecten erin maar had toch weinig last van de wind.

Enige wat ik mij kan bedenken is te kort in de bunkers gelegen om echt goed te kunnen drogen

Mijn 2019 versie presteerde prima! Echter je ziet wel dat de wind hem meer parten speelde dan sommige andere boxen. Zoals de Shadows of evil cakes 3 en 4 die ik eraan had geknoopt. Lekkere bak dat trouwens!

Mijn finale cakes waren wel allemaal all at once.

Mijn 2019 versie presteerde prima! Echter je ziet wel dat de wind hem meer parten speelde dan sommige andere boxen. Zoals de Shadows of evil cakes 3 en 4 die ik eraan had geknoopt. Lekkere bak dat trouwens!

Mijn finale cakes waren wel allemaal all at once.

Ik zie hier toch weinig verschil met 2022. De wind dus. Ik zet net filmpjes te bekijken van Volt The GOat die ik zelf heb geschoten, daarin zit exact hetzelfde effect en hetzelfde kaliber in als de Trple-X en in de stad met net wat minder wind zie je dat effect dus ook verwaaien.

Ik ben wel blij dat ik een goede camera met goede externe microfoon aansluiting heb want het geluid bij jou filmpjes is niet erg representatief. Ik hoor bij mij het geluid zoals in de realitiet. Om die microfoon (met een konijn erop, waardoorheen je helaas nog steeds de wind hoort) was ik dezelfde dag nog gereden en daar heb ik geen spijt van.

Dank voor het delen. Volgend jaar hopelijk minder wind, geen regen en weinig mist. Dan optimaal genieten.

Heb ook de 2022 batch geschoten en vond hem minder dan eerdere batch. Sowieso viel hij al na 1 deel stil dus in het midden aan moeten steken.

Zo ziet het er prima uit .
Ik hoop nog op een video van iemand onder in de straat , maar die van mij presteerde misschien op 25/35% van wat ik kan herinneren.

Als 1 van de laatste blokken hier geschoten, flinke wind en begon te regenen ook. Had m achteraf wellicht beter kunnen laten staan. Schoot nog flink door in deel 1 maar weer wat pauzes in deel 2. Deze wil ik graag nog een keer meemaken met goed stookweer, want het blijft een gruwelijk dik blok.

Triple X 1.jpg

Triple X 2.jpg

Triple X 3.jpg

Triple X 4.jpg

Nu we onze eigen straatfilms een paar keer hebben terug gekeken. Zijn we toch wat positiever geworden over deze bak. De effecten blijven goed en mooi. 30mm effecten zijn zelfs zeer groot ondanks de wind. Enigste is dat de crackling minder heftig overkomt vergeleken met de eerdere batches.
Deze bak is aangeschaft als tempo / rammer box. Echter door de (flinke) vertragingen was dit in de praktijk niet zo ervaren. Hierdoor toch minder enthousiast als eind oordeel.
Indien deze vertragingen niet aanwezig zijn zouden we hem zeker weer kopen.

Vertragingen kun je toch zelf iets aan doen? Een compound móet toch wettelijk zelfs een paar seconden tussen de cakes hebben?

Ik had ook geen tijd en zin m'n compounds na te lopen en te herverbinden, maar eigenlijk zou het standaard moeten zijn bij ons.

Hoog tijd dat complete 2kg NEM blokken worden toegestaan, zonder doorlontgezeik en planken! Veiliger én goedkoper!

Ik zie maar weinig verschil met de andere batches. Als ik het niet zou weten, dan zou ik niks vermoeden. Dus volgend jaar maar dan; goed dat we 'm niet hebben afgestoken.

Nu we onze eigen straatfilms een paar keer hebben terug gekeken. Zijn we toch wat positiever geworden over deze bak. De effecten blijven goed en mooi. 30mm effecten zijn zelfs zeer groot ondanks de wind. Enigste is dat de crackling minder heftig overkomt vergeleken met de eerdere batches.
Deze bak is aangeschaft als tempo / rammer box. Echter door de (flinke) vertragingen was dit in de praktijk niet zo ervaren. Hierdoor toch minder enthousiast als eind oordeel.
Indien deze vertragingen niet aanwezig zijn zouden we hem zeker weer kopen.

Ik zie hier nergens een storende vertraging. Juist een mooi regelmatig tempo. Bij was de Prototype X toch echt storender en onregelmatiger. Dat laatste is vervelend vind ik. Ik vind 'm hier echt helemaal in orde. Maar de wind blaast de kleinere effecten uit. Nogmaals: Th GOat van Volt (waaiercake) die dezelfde effecten heeft als in het eerste deel van de Triple X overkwam ongeveer hetzelfde.

Back
Bovenaan