Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap dit niet. Ik heb de Kingstown Hangover gehad en dat is een 2 Kg NEM blok. NIks aan hoeven doorverbinden. Ik begrijp je vast verkeerd.
Lijken hier 2 dezelfde grootte dozen, terwijl ik op andere foto's één grote en één kleinere zie.
Lijken hier 2 dezelfde grootte dozen, terwijl ik op andere foto's één grote en één kleinere zie.
Uh nee? Dit is 1 triple X deel 1 en deel 2. Door het perspectief vd foto lijken de dozen evengroot maar dat is zeker niet zo.Dit zijn 2 complete boxen
Zie hem nu in het zuiden voor voor 240 staan. Is goedkoopste wat ik ben tegengekomen. Heb net jankend afgerekend Gheheh![]()
Enig verschil overigens met Crown Majestic? ik zie beide bakken voor het zelfde geld staan, en neig naar Majestic vanwege de slechte 2022 batch van triple x
Heeft met de wind te maken . Iets met appels en peren vergelijken. Windkracht 5 ,6 of hoger of windkrachht 2 a 3...Van t weekend deel 2 van triple x batch 2022 gezien en idd zoals velen al eerder aangaven, het viel tegen. Burst was op zich lekker hard maar de effecten en spreiding niet. Halverwege dacht ik dat t 20mm was. Echt jammer want filmpjes van eerdere batches laten zien wat voor mooi product het was. (Alleen deel 2 omdat het doorverbinden in het donker toch lastiger bleek![]()
Hierbij een filmpje van de 2022batch met wat windstiller weer.
Als 1 van de laatste blokken hier geschoten, flinke wind en begon te regenen ook. Had m achteraf wellicht beter kunnen laten staan. Schoot nog flink door in deel 1 maar weer wat pauzes in deel 2. Deze wil ik graag nog een keer meemaken met goed stookweer, want het blijft een gruwelijk dik blok.
Bekijk bijlage 71002
Bekijk bijlage 71003
Bekijk bijlage 71004
Bekijk bijlage 71005