Triple X

Ik heb hem gister gezien in DE en daar voelde hij toch wel beter dan dat ik had gezien bij Kuiper! Wij stonden er ook wel wat dichter op, dat moet ik wel toegeven. Maar de burst en spreiding was veel beter.

En ja het blijft een beest! Maar ik heb hem nu al te vaak gezien!
Laatste jaar dat je m überhaupt zult zien. Kooi verhaal

Denk dat dit dit jaar al zonder kooi komt!
Heb namelijk ergens een nieuwe doos voorbij zien komen.
Stond op de doos niet meer triple x maar stond
Triple xXx

Wellicht al artikel en verpakking aanpassing zodat die zonder kooi komt!

Iemand die iets van weet?

Denk dat dit dit jaar al zonder kooi komt!
Heb namelijk ergens een nieuwe doos voorbij zien komen.
Stond op de doos niet meer triple x maar stond
Triple xXx

Wellicht al artikel en verpakking aanpassing zodat die zonder kooi komt!

Iemand die iets van weet?
Bij Hollandivani zeker? haha

dit is geen triple xXx maar een drie keer xXx(niks)
leg alle videos van deze box naast elkaar en je ziet ieder jaar een afname in kwaliteit, jammer want qua effecten wel leuk.

Deze box vanavond wederom op de Huisman demo gezien en overtuigde, net als alle voorgaande jaren, toch niet voor mij. Met name compound 1 vind ik véél te sloom en weinig verrassends hebben. 2e compound wel prima, zeker ook dik met de shapes erin, maar voor dat bedrag moeten beide compounds kloppen. Dat doet het niet in deze box wat mij betreft.

Deze box vanavond wederom op de Huisman demo gezien en overtuigde, net als alle voorgaande jaren, toch niet voor mij. Met name compound 1 vind ik véél te sloom en weinig verrassends hebben. 2e compound wel prima, zeker ook dik met de shapes erin, maar voor dat bedrag moeten beide compounds kloppen. Dat doet het niet in deze box wat mij betreft.

Die eerste doet het voor mij ook niet, hij is best slaapverwekkend

Deze wordt ook met het jaar minder, snap niet dat velen dit nog een top compound vinden. I shape was altijd al aan de slome kant zoals hierboven reeds aangegeven maar lijkt in de nieuwe batch nog een tandje slomer

Voor dat budget bouw je met bijvoorbeeld een Turbo Display 100, Tailgate Fan en Blitzbomer veel meer spektakel. Douw er nog een paar Cairo's tussen voor wat extra spektakel en klaar

Deel je mening, de eerste batch was gewoon het allerbest, zoals helaas met veel producten laatste tijd, en die zou ik wel blind bestellen.

Deel je mening, de eerste batch was gewoon het allerbest, zoals helaas met veel producten laatste tijd, en die zou ik wel blind bestellen.

Ook de eerste batch vond ik niet de topper zoals deze door velen wordt omschreven. Een goede compound, zeker dikke box voor in de straat, maar in mijn ogen niet een topper.

Back
Bovenaan