Triple X

Voor de 2e keer in de collectie nadat hij vorig jaar wat tegenviel door de zware wind. PJ23 en samen met de Obsessed het blok van de avond! Op de groene glitter willows na allemaal top qua grootte en burst, gewoonweg genieten! Viel wel op dat de rijen tails nu apart gingen ipv 2 tegelijk.

Verwerkt in de finale na veel twijfel wel/niet te schieten ivm on/off regen. 3 Cairo's en 8 salutebakjes bleven helaas staan toen het toch weer begon te druppelen.

Vanaf ong 0:32

20231229_205138.jpg

Vond deze ietsje tegenvallen in vergelijking met eerdere productvideos. Desalniettemin eentje voor in de collectie mits een goede prijs!

Hmm, ik wist niet goed wat ik ervan moest verwachten van tevoren en nu ik hem live gezien heb, is het nog steeds moeilijk om een eindoordeel te geven. Het begin is te tam door het tempo en de onregelmatige burst (die soms echt te zwak was). Zodra de waaiers en salvo's erin komen, is hij een stuk indrukwekkender. Met name de felle tails zijn goed. Voor mij echter niet indrukwekkend genoeg vrees ik.

Hmm, ik wist niet goed wat ik ervan moest verwachten van tevoren en nu ik hem live gezien heb, is het nog steeds moeilijk om een eindoordeel te geven. Het begin is te tam door het tempo en de onregelmatige burst (die soms echt te zwak was). Zodra de waaiers en salvo's erin komen, is hij een stuk indrukwekkender. Met name de felle tails zijn goed. Voor mij echter niet indrukwekkend genoeg vrees ik.
ik deel die mening. Dit is de eerste keer dat ik hem live en enkelgeschoten zie. Hij is mooi maar voor mijn gevoel kwam die een paar jaar geleden er veel dikker uit. Ik heb nou ook zoiets van ik heb hem gezien nu hoef ik hem niet meer te kopen.

ik deel die mening. Dit is de eerste keer dat ik hem live en enkelgeschoten zie. Hij is mooi maar voor mijn gevoel kwam die een paar jaar geleden er veel dikker uit. Ik heb nou ook zoiets van ik heb hem gezien nu hoef ik hem niet meer te kopen.
Ja, dat laatste gevoel heb ik ook precies! Fijn om hem gezien te hebben, maar geen must-have.

Toch voelt hij niet zo goed als de eerste batch! Maar blijft een hele dikke show box, maar ik zou hem zelf niet meer kopen.

Ik vond hem beter dan vorig jaar bij Kuiper. Zoals gezegd geen slechte compound maar inmiddels ingehaald door andere/nieuwe producten.

Presteerde gisteravond op de demo precies zoals ik hem in 2021 in de straat had staan. Het is en blijft een mooie compound hij is echter te afhankelijk van de waaierdelen want i shape opening is natuurlijk veels te tam.

Denk dat voor velen de prijsontwikkeling van afgelopen jaren niet in het voordeel van dit blok spreekt.
Nadat ik hem in 2021 in de straat heb gehad standpunt ingenomen alles boven de € 225 voor dit blok is te duur

Back
Bovenaan