Triple X

Op de filmpjes van afgelopen jaarwisseling met een sterke wind vindt ik hem ook matig. Ik heb deze zelf ook gehad 2 jaar geleden en dit jaar ook weer aangeschaft. Als ik dan de filmpjes zie van de demo van Magnum dan vindt ik hem gewoon weer sterk overkomen.

Machtige bak. Ongelooflijk dat ik deze een paar jaar terug voor 150,- heb laten staan. Paste toen niet meer binnen mijn budget. Precies op het verkeerde moment wel een keer een ruggengraat gehad. Maar goed. Gedane zaken nemen geen keer. Het was in ieder geval wel genieten op de demo!

Ik heb hem 2 jaar terug gehad. Hoge verwachtingen, maar hij viel mij toen toch tegen. Zeker het I-shape gedeelte. Komt wellicht ook omdat hij na het eerste deel stilviel en pas na 1 minuut door ging. Ik heb mezelf toch voorgenomen hem voortaan te laten staan voor dat geld.

Op de filmpjes van afgelopen jaarwisseling met een sterke wind vindt ik hem ook matig. Ik heb deze zelf ook gehad 2 jaar geleden en dit jaar ook weer aangeschaft. Als ik dan de filmpjes zie van de demo van Magnum dan vindt ik hem gewoon weer sterk overkomen.
Deze moet je gewoon laten staan bij hogere windkracht dan 4. Heb hem 2022/23 geschoten en vond hem ook door de wind wat tegenvallen toen.

Ik heb hem gister gezien in DE en daar voelde hij toch wel beter dan dat ik had gezien bij Kuiper! Wij stonden er ook wel wat dichter op, dat moet ik wel toegeven. Maar de burst en spreiding was veel beter.

En ja het blijft een beest! Maar ik heb hem nu al te vaak gezien!

Idd de vele.zogenaamde slechte batches geloof ik niet heb hem zelf 2 jaar gehad en met weinig wind presteerd deze top..alleen heel gevoelig voor veel wind helaas

Back
Bovenaan