Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Over welke demo hebben jullie het? Over die van Steenbergen? Bij de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal sprong deze er juist uit, erg mooie effecten die lang bleven hangen! Het wordt wel erg lastig om zo een goede lijst samen te stellen...de ene keer is het een topper, de andere keer valt ie weer tegen...Bah
Ik lees hier nu al een poosje mee en ga steeds meer het gevoel krijgen als bombers een demo geschoten heeft met bonfireworks produkten dat het door bepaalde personen op eens als slecht gekwalificeerd wordt, zodra het op andere locaties en door andere schiet bedrijven geschoten wordt lijkt er niks mis mee, of zie ik spoken?
Ik heb even navraag op FPM gedaan, en in Rijswijk zijn ook de 2010 versie's geschoten.
Dus ik snap het zelf niet meer
Ik denk dat het ook wel echt met de afstand te maken heeft, volgens mij stonden de mensen in Rijswijk vrij dichtbij?
De mensen die gisteren in Steenbergen stonden stonden even ver van het vuurwerk af als in Rijswijk.
Wat zou Bombers met Bonfireworks te maken hebben? Het lijkt mij lastig om als schietbedrijf producten van een andere importeur te "verminderen". Bovenstaandd bericht ging inderdaad om de demo van Vuurwerkland Steenbergen.
De mensen die gisteren in Steenbergen stonden stonden even ver van het vuurwerk af als in Rijswijk.
Wat zou Bombers met Bonfireworks te maken hebben? Het lijkt mij lastig om als schietbedrijf producten van een andere importeur te "verminderen". Bovenstaandd bericht ging inderdaad om de demo van Vuurwerkland Steenbergen.
Misschien helpen ze met opbouwen en hebben ze gewoon kritiek op bonfireworks om 1 of ander reden, geen idee, ik heb er een beetje een raar gevoel bij.
Ik snap je punt niet. Hoeveel mensen van Bombers zie jij op dit forum? Naar welke "ze" refereer jij? Dat Bombers cakes van Bonfire schiet, heeft toch verder niets met de kwaliteit van Bonfire te maken? Bombers krijgt gewoon het vuurwerk aangeleverd. Of zij een slechte of een goede versie krijgen, is verder nergens van afhankelijk.
Ik heb wél gehoord van een pyrotechnicus van Bombers dat bij de show van ANO in Milheeze weldegelijk een aantal cakes uit 2009 zijn gebruikt. Het zou dus in theorie kunnen dat er een 2009 versie Treasure Island is geschoten in Miheeze, en een 2010 versie in Steenbergen. Maar dat weet ik niet zeker. Ik weet niet welke en hoeveel cakes in Milheeze van 2009 waren.
Ik snap je punt niet. Hoeveel mensen van Bombers zie jij op dit forum? Naar welke "ze" refereer jij? Dat Bombers cakes van Bonfire schiet, heeft toch verder niets met de kwaliteit van Bonfire te maken? Bombers krijgt gewoon het vuurwerk aangeleverd. Of zij een slechte of een goede versie krijgen, is verder nergens van afhankelijk.
Ik heb wél gehoord van een pyrotechnicus van Bombers dat bij de show van ANO in Milheeze weldegelijk een aantal cakes uit 2009 zijn gebruikt. Het zou dus in theorie kunnen dat er een 2009 versie Treasure Island is geschoten in Miheeze, en een 2010 versie in Steenbergen. Maar dat weet ik niet zeker. Ik weet niet welke en hoeveel cakes in Milheeze van 2009 waren.
soowhee, ik zou eerder zeggen dat hij is verbeterd tov vorig jaar! Het goud blijft prachtig lang(er) hangen en de kleurenblinks zitten er veel beter in dan bij die van mij vorig jaar. Brengt me toch weer aan 't denken 'm toch nog aan te schaffen, maar zoals een ander ook al opmerkte is er al zoveel goud, ook in mijn collectie...hmmm...movie
movie
zoals de titel van het filmpje zegt ga ik er vanuit dat dit de 2009 versie is. Geen conclusies aan te verbinden dus.
Heb hem sowieso al besteld, no turning back... dus ik ziet het wel, verslag na o&n.