Treasure Island

Als ik zo de filmpjes bekijk vind ik het nog best een hele goede pot eerlijk gezegd hoor...lekkere mines en dikke gouden boeketten :D

Bij mij kwam ie toch al twee keer in de collectie en dat blijft gewoon zo.

Ja op het filmpje vind ik hem ook goed overkomen, maar zaterdag live in steenbergen stelde hij me toch teleur.
Vind dit toch wel vreemd iets, hoop dat maandagmorgen product was en het bij de andere cakes gewoon een vol effect is.

dit is echt gewoon een goede cake voor een heel zacht prijsje. erg de moeite waard vind ik! hier mijn filmpje geschoten op de demo van de Vuurwerkstunthal Elst.

2 stuks Treasure Island:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

dit waren gewoon de in 2010 geproduceerde cakes.

Ik heb deze cake met mijn eigen ogen gezien .
en nu geloof ik al op 10 verschillende filmpjes.
en ik blijf het een topper van jewelste vinden.
Gouden regens die lang blijven hangen en een stevige finale,
Kan me niet voortstellen hier een miskoop mee te doen.

dit is echt gewoon een goede cake voor een heel zacht prijsje. erg de moeite waard vind ik! hier mijn filmpje geschoten op de demo van de Vuurwerkstunthal Elst.

2 stuks Treasure Island:
movie
dit waren gewoon de in 2010 geproduceerde cakes.

Na dit filmpje ga ik niet meer twijfelen. Hij ziet er gewoon hartstikke puik uit en voor 24,95 kán het niet eens een miskoop zijn.

Ik ken duurdere cakes die nog minder presteren dan de "slechte" versie van de Treasure Island.

Ben net terug van het steken, top blokkie.
Blijft lang hangen zelfs bijna tot de grond en de kleuren waren mooi helder en de burst is fenomenaal voor een siercake, beter dan de wodka blue, vond de wodka blue tegen vallen nadat ik treasure island had afgestoken dus top een 9 1/2 krijgt dit bakkie van mij!

wooow, samen met de gorgious overtrof die zeker wel potten van dynasty zoals de panter. bonfireworks een geweldig merk en volgend jaar veel meer hiervan.

Leuke mines en mooie grote boeketten met mooie kleuren en lekker dik, fel goud!
Erg mooi, één van de betere van Bon!

Helaas ging de finale bij mij niet af! Dat was erg jammer, kwam denk ik omdat ik hem had laten vallen :D
Maar op het vuur ging hij prima! :p

wauw deze staat me het meeste bij, wat een effectbreedte heeft deze cake en wat een helder goud, damn. Top ding.

Back
Bovenaan