Treasure Island

Erg mooie cake, de mines waren duidelijk een meerwaarde! Heel mooi en een super prijs.

Ik zit nog even weer de eerste film en de latere films en reacties te vergelijken. Daarbij kom ik weer bij m'n initiële reden om deze cake te kopen; ik wilde een lekkere divers gekleurde glittering/blinking cake hebben, en m'n latere "teleurstelling" want het zijn gekleurde tips en geen blinking (zoals ook al vanaf de demo's werd vermeld en op die latere filmpjes te zien is). Vraag ik mij af of er iets mis is gegaan in het productieproces, of dat er bewust iets is veranderd aan deze cake. Misschien dat iemand (Bert?) van Bonfireworks daar antwoord op kan geven?

Voor de duidelijkheid: 'teleurstelling' staat niet voor niets tussen haakjes. Ik vond het een hartstikke mooie cake, alleen niet precies met het effect waarvoor ik 'm gekocht had. Maar een cake als dit, met zulke brede en perfecte effecten, kun je gewoon niet lelijk vinden. Onmogelijk.

ik vond het een geweldige pot!
hij was beter als de sniper van wolff vond ik en ook nog eens 20euro goedkoper. de kleuren aan het uiteinde van de brocades bleven ook erg goed hangen en er zat een mooi tempo in wat ik erg mooi vond. de mines gingen zeker hoger dan 5meter bij mij wat echt zeker een meerwaarde was. volgend jaar zeker weer!

Zo wil ik het zien, mooie goude mines, met een groot goud effect erboven.
2 of meer stuks tegelijk en ik zie het helemaal zitten!
Geweldig! :D

Dan de slechte batch van de Sniper van vorig jaar wel, ja. Maar als de Sniper goed is, vind ik de effecten vergelijkbaar. Maar Sniper heeft dus blauw en Treasure Island glittering. De mines van Sniper maakten op mij wel meer indruk.

Gezien het prijsverschil (en het feit dat ik dat goud met blauw zat ben, en liever wat meer kleur/glittering d'r in zie) zou ik de voorkeur geven aan Treasure Island.

Wel vaag, ik heb hier een catalogus van Bonfireworks voor me liggen en daar heeft hij een heel ander label dan in het filmpje dat ook 2009 aangeeft ?
Iemand die daar misschien iets meer over weet ?

Dit jaar krijgen alle cakes van ik dacht alleen de oriental collectie een heel ander label.
Deze cake blijft ook een topper hoor!

Deze cake voor het eerst in werking gezien en wel op de demo van ANO Vuurwerk
Ik vind de Treasure Island veel beter dan de Wodka blue.
Veel grotere,bredere en mooiere effecten.
Supermooie cake en absoluut geen geld voor een 375 grammer.

Deze is door mij ook goedgekeurd! Enorme burst, met erg groot boeket. Mooie kleuraccenten erbij en het goud blijft lang hangen. Een lekker tempo en mooi ronde boeketten. Schiet wel een beetje braafjes één voor één met een kleine finale, maar goed. Dat kan je oplossen met doorlonten.
Voor die 25 euro prima te doen. Een aanrader; beter dan de meeste Bonfire cakes die ik gisteravond heb gezien.

Super mooie cake dit. Ben blij dat deze cake in het echt ook goed is bevonden door de meeste hier, heb er namelijk al 2 besteld.

Deze gisteren in Milheeze gezien. Wat een topper, meteen goedgekeurd. Vele malen beter dan de Wodka Blue.
Mooie mines, met goede boeketten en flinke burstknallen!
Deze staat zeker weten op het lijstje hier.

Deze cake is in kwaliteit in mijn ogen niet achteruit gegaan.Blijft een toppertje.

Straatfilmpje van vorig jaar:

Back
Bovenaan