Treasure Island

Deze overtrof met gemak de Panter van Wolff - en dat terwijl de Panter bij mij weer als vanouds was. Wat een pareltje is dit.

Gigantische effecten, die erg helder waren en lang bleven hangen. Sommige schoten kwamen tot de grond. Volgend jaar zeker weer!

Ook deze cake heb ik gisteren gezien! Topcake als je het mij vraagt.
Was er door de demo's niet meer positief over omdat de effecten hier erg tegenvielen, maar gisteren vond ik 'm erg goed.
Mooie goede mines met heldere boeketten.

heb deze niet voor niets als m'n profiel afbeelding:p. dit vond ik echt weer de beste cake uit de 25euro serie. heerlijk! volgend jaar zit hij er zeker weer bij vanwege zijn enorme boeketten, erg goede mines, super bursts en toch weer altijd de erg heldere kleuren van bonfireworks. had trouwens nog de 2009 model. was hier al gelijk erg blij mee met het ophalen van mijn bestelling. dus ik kan niet oordelen over het 2010 model.

Ik was ook verrast door deze cake, omdat er ook bijna geen wind stond kwam deze cake echt goed door de mines gevolgd door grote boeketten die lekker blijven hangen in de lucht. Zeer mooie produkt met een leuk prijsje.

Heerlijke cake met mooie mines en enorme gouden boeketten. Door twijfel jammer genoeg maar 1x aangeschaft en voor 00:00 afgestoken. Genieten was het met dit toppertje!

Super cake! Een hele mooie fonkelende tail/mine. Daarboven een enorm boeket die echt super is. Voor een prijs van ongeveer 25 euro is dit een van de beste die er te koop is. Volgend jaar weer! :)

Echt fantastisch dit. Prachtige gouden mines, die lang blijven hangen, en dan prachtige gouden effecten die ook mooi blijven hangen. Het goud is erg helder. Deze komt er volgend jaar 100% zeker weer!

sluit me helemaal aan bij diegene voor me dikke 10 voor dat geld

de 1e pot waarvan ik zeg die MOET ik volgend jaar ook weer hebben.

jammer voor diegene die hem niet kunnen halen maar elk jaar een sniper kopen ( wolf ) sorry dit is veeeeeel beter prijs/kwaliteit

edit: geen enkel filmpje voor deze post geeft deze pot goed waar in mijn ogen dus voor mensen die twijfelen over deze pot DOEN !

Laatst bewerkt:
Dat is helaas waar, ik zat gisteren wat terug te kijken en het komt gewoon niet zo over als in het echt. Ik stond echt versteld van de effecten dus als je er aankomend jaar aan kan komen, doen!

Kwam er aan het einde van de avond achter dat dit mijn laatste pot werd.
Maar het was een mooie afsluiting van mij vuurwerk.
Echt grote effecten en bleven ook lang hangen.

Edwin

(denk eraan om volgend jaar maar gewoon de hele 25 schots serie te kopen van bonfireworks)

Aanrader, effecten zijn erg groot en vrijwel alle toeschouwers hadden last van eht ´´wow´´ effect, dit terwijl de pot niet in het minste rijtje geschoten werd! Erg goed en prijs kwaliteit is om te smullen!

2x Treasure Island

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zeer mooie cake met grote uitwerkingen, na de gorgeous de beste cake van bonfireworks.

prachtig , ik miste de profbakken echt totaal niet toen een aantal bonfire cakes aan het schieten was. met name deze en wodka bleu! damn

Zoals in mijn voorgaande posts was ik laaiend enthousiast over deze cake.
En na oud en nieuw alleen maar enthousiaster.
wat een schitterende cake is dit toch.
Ik had er 3 en heb van de een nog meer genoten dan de ander.
Een cake die er volgend jaar weer in meervoud bij is.

Back
Bovenaan