Transbomber

Bij deze mijn filmpje van dit leuke blokje :devil:

Ik heb er drie tegelijk geschoten. Er zit wat pauze tussen cake 1/2 en 3/4.
Het ziet er naar uit dat daar niet altijd evenveel schiet lont tussen zat, een les voor de volgende keer, dan doe ik daar zelf wat sneller lont tussen.

Hierbij ons filmpje van deze topper ! Niet zoals de meeste gefilmd maar vanuit de grond.
Camera langs de box op de grond gezet. Op einde kan je merken dat het publiek hem ook waardeert haha. Ze proberen hem zelfs na te doen ;)

Laatst bewerkt:
Heel gaaf standpunt inderdaad. Geeft wel een goed beeld weer van het product zoals hij in de straat veel is afgestoken. Dan sta je er praktisch ook onder! Mooi gefilmd, complimenten!

Wat een gave film zeg, prachtig. Zo zien wij vaak het vuurwerk allemaal denk ik.

Erg gaaf zo gefilmd! Vooral de mines zien er op deze manier goed uit. Maar om nou te zeggen dat je het zelf zo ziet in de straat vind ik totaal niet.

Als ik de filmpjes zo bekijk dan doet deze cakebox me eigenlijk maar weinig. Al moet ik wel zeggen dat dat wel vaker is met vuurwerk. In het echt is het toch vaak spectaculairder. Denk dat ik 'm dit jaar toch maar aanschaf aangezien er alleen maar positieve reacties over zijn.

Nu de vraag naar deze cakebox groter is hoop ik wel dat ze deze kwaliteit behouden. Maar dat zal vast wel. De Immortal Gold en 4 Seasons doen het na die jaren ook nog steeds goed!

Blijft een van de toppers van het jaar!
Idee voor Rubro aangezien ik een crackling liefhebber ben...:p
Cake 1 en 3 in een box verwerken.
2 x cake 1 dan cake 3 en van cake 4 een zelfde cake maken als cake 4 van de transbomber.( crackling uiteraard)
Lijkt mij een toppertje!

Heeft uiteindelijk iedereen de crackling versie gestookt? Omdat er voorafgaand nog wat verwarring was met een Rumble in the Jungle cake?

Ik had iig de crackling versie. Heb volgens mij ook nog geen andere versie gezien.
Maar heb niet alle films gekeken, zijn er nogal wat :D.

In het geweld van de show in Katwijk kwamen ze per 2 voorbij! Ze staken er wel bovenuit! Geweldige bak! Zelf helaas niet gehad! Ik vraag me af of er nog 2016 versies over zijn en in vroege acties tevoorschijn komen! Zag volgens mij iets voorbij komen, maar was de in een blink of an eye weer verdwenen?!

Back
Bovenaan