Transbomber

Ik heb hem nou een paar keer gezien, maar ik vindt hem nog steeds niet mooi. Voor de crackling fans een mooie box. Cruel Traction/Rage/Cobra120 vind ik persoonlijk nog steeds beter dan deze.

Zelf ben ik absoluut geen crackling liefhebber, maar ik was gewoon overweldigd toen ik m live meemaakte. Dit had ik nog niet eerder meegemaakt. Deze past bij mij in het rijtje van boxen die de lat om de zoveel tijd een stuk hoger legt, zoals de Golden Power in zijn eerste jaar en de CT.

vragen naar prijzen en locatie waar verkocht wordt zou ik niet doen. In ieder geval geen antwoord op geven. ik heb liever dat de prijzen gewoon blijven zoals ze zijn namelijk.
greetzz

vragen naar prijzen en locatie waar verkocht wordt zou ik niet doen. In ieder geval geen antwoord op geven. ik heb liever dat de prijzen gewoon blijven zoals ze zijn namelijk.
greetzz

Daarom zeg ik alleen waar ik het haal. En noem ik geen prijzen dat zit hem denk ook in de hoeveelheid die je haalt denk.

Wow het kan dus nog gekker xD. Eigenlijk zou je er 3 verdeeld over de straat neer moeten zetten :p

Ik had er 2 te gelijk, was ook gekkenhuis! Alleen ging het vanzelf ontsteken van de volgende cake zoals de andere Rubro doorlontboxen ook hadden niet goed waardoor ik ze beiden zelf nog opnieuw moest aansteken. Gelukkig niet bij de laatste cake anders had ik nu geen wenkbrauwen meer ben ik bang.

Back
Bovenaan