MagicSjefke
VWC lid
. Transbomber maal 2 staat aan het einde van het filmpje
Wow niet normaal wat een geweld. Ik stond al met open mond te kijken met 1 bij mij in straat. Volgend jaar misschien ook maar 2 tegelijk schieten

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wow niet normaal wat een geweld. Ik stond al met open mond te kijken met 1 bij mij in straat. Volgend jaar misschien ook maar 2 tegelijk schietenHoeveel afstand had je tussen beide boxen?
10 meter der tussen ik heb er al 3 besteld voor volgend jaar
Denk dat je gelijk gaat krijgenAls deze zo wordt zoals die zojuist geschoten is op de demo dan is voor 100% de cakebox van 2016-2017. Niet normaal wat een geweld van deze box afkwam!
10 meter der tussen ik heb er al 3 besteld voor volgend jaar
Hahaha heftigZiek!krijg nu al zin om er 2 in v schape te schieten
![]()
Ik heb hem nou een paar keer gezien, maar ik vindt hem nog steeds niet mooi. Voor de crackling fans een mooie box. Cruel Traction/Rage/Cobra120 vind ik persoonlijk nog steeds beter dan deze.
Tnx, dan heb ik een idee hoe ik ze moet positioneren in de straat. Maar waar heb jee ze dan besteld en mag ik vragen wat je betaald hebt voor de 3 samen?
Ik bestel ze bij vuurwerkoutlet Groningen.
vragen naar prijzen en locatie waar verkocht wordt zou ik niet doen. In ieder geval geen antwoord op geven. ik heb liever dat de prijzen gewoon blijven zoals ze zijn namelijk.
greetzz
Wow het kan dus nog gekker xD. Eigenlijk zou je er 3 verdeeld over de straat neer moeten zetten![]()
Ik bestel ze bij vuurwerkoutlet Groningen.
Knap de outlet is nog niet eens geopent..
Klopt eind feb pas. Maar heb wel al contact gehad