Transbomber

als ik zo alle filmpjes zie vrees ik ervoor dat deze dit jaar niet zo zal presteren of anders misschien wel afgekeurd word sommige boeketten gaan erg laag . dus voor iedereen die er een heeft kunnen bemachtigen in de outlet mogen denk ik erg blij zijn

Na veel filmpjes en nog mer twijfels laat ik deze staan als één van de weinige :).

Is mij te chaotisch. Als cake 2 en 4 in 1 box komen hou ik me warm aanbevolen!!

als ik zo alle filmpjes zie vrees ik ervoor dat deze dit jaar niet zo zal presteren of anders misschien wel afgekeurd word sommige boeketten gaan erg laag . dus voor iedereen die er een heeft kunnen bemachtigen in de outlet mogen denk ik erg blij zijn

Ja, het is een chaos box maar ik zie in de filmpjes geen enkele reden tot afkeur.

Ik had hem niet. Maar toch echt spijt. Hoop zo dat die exact hetzelfde blijft dit jaar. Op de straatfilmpjes komt het echte gaaf over!

Ik had hem niet. Maar toch echt spijt. Hoop zo dat die exact hetzelfde blijft dit jaar. Op de straatfilmpjes komt het echte gaaf over!

Op zich zijn het niet hele moeilijk effecten om goed te krijgen, alleen zoals sommigen al aangeven wellicht te lage crackling dus hopen dat de keurders niet meelezen :p

Zal even afwachten nog hoe deze box terug komt. Ik heb er wel vertrouwen in hoor.

Ach, de andere merken zullen na dit succes nu ook wel met dit soort rambakken komen. 2 verschillende bestellen en dan zal minimaal 1 van de 2 wel presteren :P.

Van mij mag het, hoop het zelfs. Ik ben zelf meer een liefhebber van dikke rambakken dan een box die 1.5 minuut duren.

Deze moet ik volgend jaar hebben! :D Zat lang te twijfelen, uiteindelijk niet gedaan na die verhalen over verschillende batches, maar heb er nu spijt van :(

Zojuist nog een transbomber besteld. Vraag me toch af hoe ze telkens een paar tevoorschijn toveren?

Razor en Raptor hebben dit en de Delicious Thunder finale edition. Verder heeft de Secret Temptation dit ook.

Helaas allemaal artikelen die niet meer bestaan, niet meer ingekocht kunnen worden en hooguit bij toeval nog als oude restvoorraad van 2 of 3 jaar geleden te krijgen zijn bij enkele winkels...

Back
Bovenaan