Transbomber

Met afstand de indrukwekkendste box die ik in de afgelopen jaren heb gehad.
Golden Power in z'n 1e jaar komt in de buurt maar haalt het niet.

Nou geef ik graag toe dat ik liefhebber ben van Crackling en Goud... dus heel objectief kan ik niet zijn.
Applaus en de Wow's zijn wel een goede graadmeter en daar was voldoende van.

Wonder boven wonder hadden wij weinig last van mist. Dat zorgde ervoor dat het vuurwerk in volle glorie te zien was.

Als ik alle reacties zo lees heb ik best veel spijt dat uik deze niet heb gehad of gezien.. Hij was zeer indrukwekkend op de demo maar durfde hem toch niet te bestellen.. Inschattingsfoutje...

Bedankt voor alle fijne films. Gelukkig hebben we die nog.

Zelfde verhaal hier, ook niet durven bestellen. Hoppelijk is de 2017 batch wel hetzelfde want dat zo echt zonde zijn van het product.

Ik heb hem nou een paar keer gezien, maar ik vindt hem nog steeds niet mooi. Voor de crackling fans een mooie box. Cruel Traction/Rage/Cobra120 vind ik persoonlijk nog steeds beter dan deze.

Achteraf had ik hem wel moeten hebben... Wat me wel opvalt is dat het tempo enorm verschilt. Bij de een anderhalf minuut en nu bij het laatste filmpje slechts 50 seconden.

ik ben ook nog steeds niet echt onder de indruk. Misschien dat ik het al eerder gezegd heb maar ik vind hem wat rommelig ogen.
greetzz

ik ben ook nog steeds niet echt onder de indruk. Misschien dat ik het al eerder gezegd heb maar ik vind hem wat rommelig ogen.
greetzz

Rommelig, kan ik mee eens zijn. Maar als je deze live meemaakt in vorm die deze bak afgelopen jaarwisseling had, dan kun je er alleen maar verliefd op worden. Stond met open mond te kijken. Sierlijk is het allemaal zeker niet, maar gewoon lekker door rammen.

Moet dan wel eerlijk toegeven dat ook ik een crackling fanaat en dus een beetje bevooroordeeld ben. Maar dan nog...die burst en die boeketgrootte. Toppertje hoor. Lekker zo laten heren van Rubro!

Hij voelt voor mij wat rommelig maar ik vind het toch jammer dat ik hem niet had. Bij ons was het een hardloper, uiteindelijk heb ik mijn bestelde Transbomber ingeleverd omdat we er één tekort kwamen voor een voorbestelling. Dit jaar maar vroeg eentje voor mezelf reserveren..:D

Ik heb hem nou een paar keer gezien, maar ik vindt hem nog steeds niet mooi. Voor de crackling fans een mooie box. Cruel Traction/Rage/Cobra120 vind ik persoonlijk nog steeds beter dan deze.

Snap die vergelijking sowieso niet de cruel traction is van een heel ander kaliber zeker als je naar de kwaliteit van de effecten kijkt bijvoorbeeld.

Ik zeg het niet snel maar je moet deze echt live gezien hebben om het goed te kunnen beoordelen. Heb al veel filmpjes gezien maar bij de meeste valt de helft van de effecten buiten beeld of door de mist minder goed zichtbaar. Verder is het inderdaad niet te vergelijken met veel andere legale cakeboxen maar ik heb vele toppers gehad en geen één heeft ooit de lucht zo vol en breed gevuld als de transbomber. Je moet wel van crackling en goud houden :)

Snap die vergelijking sowieso niet de cruel traction is van een heel ander kaliber zeker als je naar de kwaliteit van de effecten kijkt bijvoorbeeld.

heb je de transbomber live gezien ? van heel oud en nieuw heeft de transbomber meer indruk gemaakt dan de immortal gold :P

Back
Bovenaan