Transbomber

Ik had gehoord van een winkel dat deze 20 december pas binnen komt.
Dat zou rijkelijk laat zijn en ook niet slecht uitkomen voor Rubro, je kunt er voor 99% al vanuit gaat dat hij in het echt zeker minder zal zijn de vraag is alleen hoeveel minder en dan weet je ook dat alle freaks hier dat ding meteen annuleren, er zijn genoeg winkeliers die hier meelezen.

Heb hem op de gok genomen en dat duvel bier bij Cees vd Horst icm een goede aanbieding heeft me over de streep getrokken :P

haha wat een aanfluiting sorry hoor maar de meeste hebben al lang deze besteld waaronder ik zelf als die nu een 3 weken eerder kwam had je hem op meer demo's kunnen zien . Nu met een beetje pech op geen 1 demo :bonk:

haha wat een aanfluiting sorry hoor maar de meeste hebben al lang deze besteld waaronder ik zelf als die nu een 3 weken eerder kwam had je hem op meer demo's kunnen zien . Nu met een beetje pech op geen 1 demo :bonk:
Ze zijn jou toch niks verplicht behalve het product te leveren?
Jammer dat we hem waarschijnlijk niet live gaan zien op een demo maar om dan te spreken over een aanfluiting...

Dit is ieder jaar weer het geval dus sta er niet eens van te kijken.

Hopelijk zijn ze niet zeiknat als ze van de boot komen dan..
Vorig jaar beetje zelfde verhaal met de hardstyle box, als had ik toen geluk dat die van mij goed droog was.

Mensen beginnen nu ineens te twijfelen aan de kwaliteit van deze box ?
Snap dan werkelijk niet waarom je hem besteld. Dit risico loop je nu eenmaal blijkbaar en als je dat niet wilt wacht je een demo af met het risico dat je achter het net vist als tie uitverkocht is.

Hier is niks geen aanfluiting aan. Je wilt niet weten hoeveel containers er pas de 20e of zelfs nog later binnenkomen. Dit gebeurt al jaren en gaat de komende jaren echt niet veranderen. kans is zelfs dat het nog later gaat binnenkomen. Ze zijn ook alleen verplicht om jou het product te leveren en dat mag pas op de 29e niemand is verplicht eerst zun product op een demo te laten zien.

Maak me niet te druk.
Gaat hier 3 dagen voor de kachel als ie vochtig is en wordt vervolgens lekker weggeschoten.

Hier is niks geen aanfluiting aan. Je wilt niet weten hoeveel containers er pas de 20e of zelfs nog later binnenkomen. Dit gebeurt al jaren en gaat de komende jaren echt niet veranderen. kans is zelfs dat het nog later gaat binnenkomen. Ze zijn ook alleen verplicht om jou het product te leveren en dat mag pas op de 29e niemand is verplicht eerst zun product op een demo te laten zien.

vind t wel jammer had hem graag willen zien in 't echt :sad:

Dat mag je ook zeker zijn. je bent niet de enige ik en vele anderen hadden het ook graag een keer willen zien. maar dat maakt het nog geen aanfluiting of wat dan ook.

Het algehele beleid wat gevoerd word wat betreft late levering ivm inkomsten , opslag levert niks op is ongustig voor ons als freaks . Voor de doorsnee consument niet . Wij als freaks moeten vaak maar uitgaan van filmpjes van samples uit china .

Het algehele beleid wat gevoerd word wat betreft late levering ivm inkomsten , opslag levert niks op is ongustig voor ons als freaks . Voor de doorsnee consument niet . Wij als freaks moeten vaak maar uitgaan van filmpjes van samples uit china .

Dat heeft niks met inkomsten te maken, maar mede door de zomersluitingen en ongevallen in de zomer in China. Hierdoor komt de productie voor Europa pas veel later op gang helaas.

Heeft dat niet puur te maken met de beleving die wij als "freaks" hebben tegenover de gewone consument. Het percentage freaks is dermate klein tegenover de gewone consument, waarbij het te betwijfelen valt of het rendabel is om als importeur je te richten op deze kleine doelgroep.

Denk jij serieus dat het een beleid is dat ze dit pas de 20e willen ontvangen? ze willen het maar al te graag eerder ontvangen maar dat laat de productie in china niet toe. Dat jij als freak daar misschien 'last' van hebt omdat je alleen sample ziet is niet hun probleem. Het percentage freaks is nog geen 1% van alle klanten. Als je iets niet vertrouwt bestel je het maar niet dat is ook de gok van het freak zijn soms. Of je kiest ervoor geen nieuwe producten te bestellen en eerst straatfilms af te wachten.

Denk jij serieus dat het een beleid is dat ze dit pas de 20e willen ontvangen? ze willen het maar al te graag eerder ontvangen maar dat laat de productie in china niet toe. Dat jij als freak daar misschien 'last' van hebt omdat je alleen sample ziet is niet hun probleem. Het percentage freaks is nog geen 1% van alle klanten. Als je iets niet vertrouwt bestel je het maar niet dat is ook de gok van het freak zijn soms. Of je kiest ervoor geen nieuwe producten te bestellen en eerst straatfilms af te wachten.

Zo is t en daar moet je het mee doen:cry:

Transbomber

Dat mag je ook zeker zijn. je bent niet de enige ik en vele anderen hadden het ook graag een keer willen zien. maar dat maakt het nog geen aanfluiting of wat dan ook.

Als het goed is....... schieten wij hem de 23e december bij Coppelmans vuurwerk in Oss.

Een late demo dus goed mogelijk dat we hem daar zien.

Bob1

Het maakt het wel degelijk een aanfluiting als het daadwerkelijke eindproduct afwijkt van hetgeen men op de 'promo' filmpjes laat zien. Als het ding echt onder de maat presteert is dat wel een dikke naaistreek. Dat is waar de meeste mensen bang voor zijn en ze hebben daarin groot gelijk om daar een opmerking over te plaatsen.

Dat jij als freak daar misschien 'last' van hebt omdat je alleen sample ziet is niet hun probleem. Het percentage freaks is nog geen 1% van alle klanten. Als je iets niet vertrouwt bestel je het maar niet dat is ook de gok van het freak zijn soms. Of je kiest ervoor geen nieuwe producten te bestellen en eerst straatfilms af te wachten.

Dat is wel degelijk hun probleem, jij als winkelier bent verantwoordelijk voor jouw product. Je kunt je niet verstoppen achter het feit dat het getoonde filmpje wel eens een sample zou kunnen zijn. Dan moeten ze er duidelijk bijzetten dat het getoonde materiaal af kan wijken van hetgeen je koopt en dat heb ik nog nooit ergens zien staan.

Beetje slap gelul om de verantwoordelijkheid maar bij de consument te leggen.

Dat is wel degelijk hun probleem, jij als winkelier bent verantwoordelijk voor jouw product. Je kunt je niet verstoppen achter het feit dat het getoonde filmpje wel eens een sample zou kunnen zijn. Dan moeten ze er duidelijk bijzetten dat het getoonde materiaal af kan wijken van hetgeen je koopt en dat heb ik nog nooit ergens zien staan.

Beetje slap gelul om de verantwoordelijkheid maar bij de consument te leggen.

Je haalt nu 2 dingen door elkaar! Mijn complete verhaal is gebaseerd op het feit dat het een aanfluiting zou zijn dat spullen laat binnenkomen. Niet of een product dat je krijgt daadwerkelijk is zoals het op op de film is, daar had ik het namelijk niet over.

Maar als je dan toch graag van onderwerp wilt veranderen; ja als het product totaal anders is dan op de video dan is dat wel een aanfluiting 100% mee eens. Ik vind ook dat een importeur je dit moet gaan vergoeden je immers niet gekocht wat je dacht te kopen. Nadeel voor ons is dat we dat pas weten als het 1 januari is. Een paar schoenen die in een andere kleur als op de foto word geleverd kunnen we makkelijker retourneren want dat zien we direct + je hebt bewijs. In de vuurwerkwereld gaat dit niet zo makkelijk helaas. Als je bang bent dat je niet krijt wat de film toont dan moet je wachten tot je het zeker weet en ja in dit geval is dat dan misschien pas vrij laat in het jaar.

Back
Bovenaan