blackmoon
VWC lid
Je haalt nu 2 dingen door elkaar! Mijn complete verhaal is gebaseerd op het feit dat het een aanfluiting zou zijn dat spullen laat binnenkomen. Niet of een product dat je krijgt daadwerkelijk is zoals het op op de film is, daar had ik het namelijk niet over.
Daar heb je het wel over:
Dat jij als freak daar misschien 'last' van hebt omdat je alleen sample ziet is niet hun probleem. Het percentage freaks is nog geen 1% van alle klanten. Als je iets niet vertrouwt bestel je het maar niet dat is ook de gok van het freak zijn soms. Of je kiest ervoor geen nieuwe producten te bestellen en eerst straatfilms af te wachten.
Maar als je dan toch graag van onderwerp wilt veranderen; ja als het product totaal anders is dan op de video dan is dat wel een aanfluiting 100% mee eens. Ik vind ook dat een importeur je dit moet gaan vergoeden je immers niet gekocht wat je dacht te kopen. Nadeel voor ons is dat we dat pas weten als het 1 januari is. Een paar schoenen die in een andere kleur als op de foto word geleverd kunnen we makkelijker retourneren want dat zien we direct + je hebt bewijs. In de vuurwerkwereld gaat dit niet zo makkelijk helaas. Als je bang bent dat je niet krijt wat de film toont dan moet je wachten tot je het zeker weet en ja in dit geval is dat dan misschien pas vrij laat in het jaar.
En dan nog weet je het niet zeker, ik kan straatfilmpjes zien van cakes geschoten in 2015 en vervolgens de 2016 versie krijgen die een stuk minder is. Ik snap best dat het voor een importeur lastig is om elk jaar dezelfde kwaliteit te leveren maar ik vind het gewoon te kort door de bocht om te zeggen dat je het maar moet accepteren dat men een sample laat zien en je het maar moet slikken als het product daarvan afwijkt.