Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gave bak hoor, dit geeft wel geweld denk ik.
Wat ik dan wel een beetje raar vind is dat iedereen crackling altijd maar niks vind en dat deze box dan opeens geweldig is
Wat ik dan wel een beetje raar vind is dat iedereen crackling altijd maar niks vind en dat deze box dan opeens geweldig is
Dus niet eerder bestellen voordat je bij een demo bent geweest.
Ik denk dat dat tegenwoordig wel weer mee valt. Een paar jaar terug was iedereen crackling moe omdat het letterlijk overal in zat. Crackling is een mooi effect maar als je het overal ziet ben je er snel klaar mee.
Ja ik denk ook wel dat dat er mee te maken heeft. Is over een paar jaar waarschijnlijk ook zo met goud/brocades. Die zitten nu ook in ontzettend veel blokken.
Dat heb ik nu al. Daarom dat ik nu heb gezocht naar blokken met kleur. Ben een beetje Goud moe geworden. Geef mij maar o.a. Multi color Peony of Dahlia, Red glittering enz. Maar minder goud en crackling. En, ze mogen van mij wel een ti-salute finale in een bak stoppen, dat zie je nu eigenlijk niet.
Hier geef ik je 100% gelijk in....daarom vind ik de color strike van wollf erg mooi.
Hier ben ik het helemaal met je eens. De Razor en Raptor zaten ook 4/2 in een karton. Dus 2 boxen per karton. Deze heeft dat ook dus ik verwacht een mindere kwaliteit.
Hier geef ik je 100% gelijk in....daarom vind ik de color strike van wollf erg mooi.
Zit de Transbomber per twee allebei in een eigen aparte kooi, een kooi voor beide pakketten (karton) of helemaal geen kooi?
Is idd een mooie box, alleen in mijn ogen te duur. Of weet jij een adresje ergens in Limboland waar die goedkoop wordt aangeboden?![]()