Transbomber

Nou is dit wel afgelopen O&N gefilmd met enorm veel wind (en wat regen misschien Dennie?). Dat moet je er wel in meenemen.

Nou absoluut. Ik vind het sowieso lastig om alle filmpjes van 22/23 te bekijken door die wind. Wat heeft die een hoop verpest. Anderzijds, als je voor 150% kan genieten en de wind daarvan 50% verpest. Dan nog heb ik enorm genoten.

Enfin, transbomber had meer last van de wind dan ik. :D

Crown lijkt me omlabeling van Oman, en die vond ik minder spectaculair dan Transbomber (wel vroege versie, voor zover die nou echt anders was...); hogere kwaliteit maar schoot hoger en leek daardoor magerder en minder breed dan de slordiger, duidelijk goedkoper geproduceerde Transbomber. Die is “ooooeeehhh wooohoooo!“, Oman/Crown is “sowhee mooie bak heur“! Heb ik het niet over het prijsverschil gehad...

Transbomber of de event box 4 seasons van Rubro?

Dat is niet alleen qua opbouw en effecten appels met peren vergelijken, maar ook nog eens 25mm vs 30mm (mits het de originele 4 Seasons is). De Transbomber heeft een bijzondere opbouw, dat heeft de 4 Seasons niet. Die heeft dan wel weer grotere effecten.

Dat iedereen zo hilarisch is over deze spurt box.. oke hij heeft tempo maar het groot en deels sputter en spetter..

Dat is niet alleen qua opbouw en effecten appels met peren vergelijken, maar ook nog eens 25mm vs 30mm (mits het de originele 4 Seasons is). De Transbomber heeft een bijzondere opbouw, dat heeft de 4 Seasons niet. Die heeft dan wel weer grotere effecten.
Huh? :confused: waaraan kan ik zien of ik de originele 4 Seasons heb staan heb hem namelijk laten staan kwam er op het laatste moment achter dat het geen compound was maar een cakebox.

Huh? :confused: waaraan kan ik zien of ik de originele 4 Seasons heb staan heb hem namelijk laten staan kwam er op het laatste moment achter dat het geen compound was maar een cakebox.

Dat is zeker een originele en dan van een paar jaar terug.

De 4 Seasons zit niet meer in het officiële Rubro-assortiment. Daar is deze al een aantal jaren uit. Ik weet dat een winkelketen deze graag weer wilde aanbieden en dus een deal met Rubro hebben gesloten om deze opnieuw speciaal voor hun te laten maken. Maar geen idee of zij de originele versie aanbieden. Het is in ieder geval nieuwe productie en ik neem aan volledig compound. Maar of dat zo is en of het ook met de originele specs en effecten van toen is? Geen idee. Dat zul je vooral aan die winkel(keten) zelf moeten vragen.

Dat is zeker een originele en dan van een paar jaar terug.

De 4 Seasons zit niet meer in het officiële Rubro-assortiment. Daar is deze al een aantal jaren uit. Ik weet dat een winkelketen deze graag weer wilde aanbieden en dus een deal met Rubro hebben gesloten om deze opnieuw speciaal voor hun te laten maken. Maar geen idee of zij de originele versie aanbieden. Het is in ieder geval nieuwe productie en ik neem aan volledig compound. Maar of dat zo is en of het ook met de originele specs en effecten van toen is? Geen idee. Dat zul je vooral aan die winkel(keten) zelf moeten vragen.
Dat klinkt goed ik schrok al ja dat die uit het officiéle assortiment is van Rubro dat weet ik. Bedankt voor de snelle reactie :thumbsup:

Back
Bovenaan